Quote from Guest on 1 February 2011, 09:38Garmin Fr 310.
Någon enstaka gång så har rutan med recoveryheartrate fastnat i displayen och man måste starta om klockan. Har några fler haft det problemet?
Garmin Fr 310.
Någon enstaka gång så har rutan med recoveryheartrate fastnat i displayen och man måste starta om klockan. Har några fler haft det problemet?
Quote from Elias Engqvist on 1 February 2011, 09:48Tryck på enter-knappen!
Tryck på enter-knappen!
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 09:48Nej, den har alltid försvunnit när jag tryckt på "enter".
Nej, den har alltid försvunnit när jag tryckt på "enter".
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 13:23Jag har vagt för mig att jag sett någon kommentar om just Recovery Heartrate i historiken när jag uppdaterat mjukvaran i klockan. Har kommit ihåg fel förut dock... 😉
Jag har vagt för mig att jag sett någon kommentar om just Recovery Heartrate i historiken när jag uppdaterat mjukvaran i klockan. Har kommit ihåg fel förut dock... 😉
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 14:53Från ReadMe:n för uppdateringarna
============
Release Notes:Changes made from version 3.10 to 3.20:
Fixed crash that can occur during the setup wizard when selecting the French language.
Changes made from version 3.00 to 3.10:
Fixed an issue with t
Från ReadMe:n för uppdateringarna
============
Release Notes:
Changes made from version 3.10 to 3.20:
Fixed crash that can occur during the setup wizard when selecting the French language.
Changes made from version 3.00 to 3.10:
Fixed an issue with t
Quote from Elias Engqvist on 1 February 2011, 14:56Att man ska akta sig för franska!
Att man ska akta sig för franska!
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 19:09Någon som vet vad "recoveryheartrate " är?
Orkan inte läsa manualen... 🙁
Någon som vet vad "recoveryheartrate " är?
Orkan inte läsa manualen... 🙁
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 19:30Har för mig att det är hur mycket pulsen sjunker på 2 minuter. Ju mer desto bättre form, anses det.
Har för mig att det är hur mycket pulsen sjunker på 2 minuter. Ju mer desto bättre form, anses det.