Quote from Guest on 26 February 2012, 19:23Går det att redigera en bana i Garmin Connect? Så här menar jag: lyckades inte stänga av klockan direkt efter målgång på Kortvasan, utan min promenad till logementet kom med. Kan man "sudda ut" den sista biten, så den försvinner från banan och tidtagninge
Går det att redigera en bana i Garmin Connect? Så här menar jag: lyckades inte stänga av klockan direkt efter målgång på Kortvasan, utan min promenad till logementet kom med. Kan man "sudda ut" den sista biten, så den försvinner från banan och tidtagninge
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 19:33Inte direkt i Garmin Connect, men om man exporterar passet så kanske det går att redigera i något program och sedan ladda upp det igen. Känner tyvärr inte till något sådant program, men någon annan kanske gör?
Är du inte rädd för att redigera XML så kan d
Inte direkt i Garmin Connect, men om man exporterar passet så kanske det går att redigera i något program och sedan ladda upp det igen. Känner tyvärr inte till något sådant program, men någon annan kanske gör?
Är du inte rädd för att redigera XML så kan d
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:00Sporttracks är ett populärt program, där kan man klippa bort delar.
Sporttracks är ett populärt program, där kan man klippa bort delar.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 09:30jag "brukar" redigera i notepad++
men det är lite krångligt att få det rätt
jag "brukar" redigera i notepad++
men det är lite krångligt att få det rätt
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 08:07Runkeeper har ett enkelt sätt att redigera rundan på kartan, men man vill ju inte hålla på att importera/exportera mellan olika program....
Runkeeper har ett enkelt sätt att redigera rundan på kartan, men man vill ju inte hålla på att importera/exportera mellan olika program....