Quote from Guest on 22 October 2008, 07:18Skulle man inte kunna få möjlighet att lägga in bilder i samband med dagsnotering?
Jag har sett flera registrera ett pass - bara för att kunna lägga in bilder - som inte alls har med bilderna att göra. Det stör mig inte att andra gör det, förstå mig rätt
Skulle man inte kunna få möjlighet att lägga in bilder i samband med dagsnotering?
Jag har sett flera registrera ett pass - bara för att kunna lägga in bilder - som inte alls har med bilderna att göra. Det stör mig inte att andra gör det, förstå mig rätt
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 07:28..bra förslag, det har jag också tänkt på.
..bra förslag, det har jag också tänkt på.
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 14:59Numer kan man ju lägga in bild i bloggen också, eller har jag missuppfattat det helt och hållet nu vad ni var ute efter?
Numer kan man ju lägga in bild i bloggen också, eller har jag missuppfattat det helt och hållet nu vad ni var ute efter?
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 15:33Jag vet inte om jag vill blogga faktiskt. Skriver mest för mig själv och mina träningskompisar. Än så länge i alla fall 🙂
Jag vet inte om jag vill blogga faktiskt. Skriver mest för mig själv och mina träningskompisar. Än så länge i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 16:26Jag vill def. inte blogga.
Jag vill def. inte blogga.
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 17:12Man behöver ju inte skriva nåt utan bara publicera sin bild.
Man behöver ju inte skriva nåt utan bara publicera sin bild.