Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har varit FunBest medlem ett bra tag, men inte registrerat träningspassen med någon seriositet. Vill börja nu och redigera passen månadsvis, men jag får inte till det när jag väljer månad efter det att jag redigerat ett pass har den bytt visningsläge från

Jag tror inte att kalendern stannar kvar i det visningsläget när man har valt en viss månad. Så jag tror inte att du gör något fel, utan det är så Funbeat funkar,,,,,,,,,tror jag.

Testa att välja "senaste 30 dagar" när du tittar på din träning om du kommer tillbaka till den bilden.

Camilla: Ja det tror jag att man gör. Alla de alternativen som finns förvalda i rullisten stannar kvar om man väljer dem, men inte när man har valt egna datum. Då ramlar det tillbaka till det man hade innan tror jag.

Ett tips är att inte öppna passen du redigerar i samma fönster (eller tab) utan ta upp ett nytt, dvs. ta fram så du ser den tidsperiod du önskar. Sedan så håller du in Ctrl-knappen när du klippar på redigera-länken så öppnas ett nytt fönster/tab med ditt

Tack för alla tips. Skall ta och testa dem. Hade nästan glömt att jag ställde frågan för jag blir så less när jag inte får det att fungera direkt och så lägger jag ner projektet. Men nu provar jag igen.:D