Quote from Guest on 17 January 2012, 22:11När man har sparat ett pass och vill redigera nästa importerade pass så hamnar man lik förbannat på startsidan även om man har klickat i rutan.
Är det för att ge extra visningar till den nya reklambannern som dyker upp när man har registrerat ett pass?
När man har sparat ett pass och vill redigera nästa importerade pass så hamnar man lik förbannat på startsidan även om man har klickat i rutan.
Är det för att ge extra visningar till den nya reklambannern som dyker upp när man har registrerat ett pass?
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:21Kanske, men det "fungerade" så även innan det fanns några banners.
Kanske, men det "fungerade" så även innan det fanns några banners.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:33ok, sedan uppdateringen då? För det har ju funkat som det ska en gång i tiden. nu funkar det inte längre. Uppdatering?
ok, sedan uppdateringen då? För det har ju funkat som det ska en gång i tiden. nu funkar det inte längre. Uppdatering?
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:35Osäker på vilken uppdatering du menar... Det är nog så sedan den nya designen tror jag... Ett bra tag med andra ord.
Osäker på vilken uppdatering du menar... Det är nog så sedan den nya designen tror jag... Ett bra tag med andra ord.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:36Då är det längesedan jag tränade dubbelpass! 😉
Ja jag menar nya designen, sedan dess är det ju fel överalls. Och ja, jag börjar bli less på det.
Kör man i IE (nej, det gör jag inte frivilligt) ligger text över varandra jämt och ständigt t.ex.
Då är det längesedan jag tränade dubbelpass! 😉
Ja jag menar nya designen, sedan dess är det ju fel överalls. Och ja, jag börjar bli less på det.
Kör man i IE (nej, det gör jag inte frivilligt) ligger text över varandra jämt och ständigt t.ex.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:41Ja, jag har också gett upp lite nu. Det finns så många fel att jag har gett upp hoppet om att de man rapporterar någonsin kommer att bli fixade... Det är ju bättre att göra fler annonsplatser. Eller inte. (#)
Ja, jag har också gett upp lite nu. Det finns så många fel att jag har gett upp hoppet om att de man rapporterar någonsin kommer att bli fixade... Det är ju bättre att göra fler annonsplatser. Eller inte. (#)
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 05:37Ja, så känns det tycker jag. Speciellt när det dyker upp nya fel!
Ja, så känns det tycker jag. Speciellt när det dyker upp nya fel!
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 08:37Så blir det för mig också när jag inte har lagt in alla pass från min Garmin direkt utan har flera pass. Men då finns alltid en länk till nästa pass så jag har inte orkat tänka så mkt mer på det.
Så blir det för mig också när jag inte har lagt in alla pass från min Garmin direkt utan har flera pass. Men då finns alltid en länk till nästa pass så jag har inte orkat tänka så mkt mer på det.