Quote from Guest on 31 August 2009, 16:36Finns det nån möjlighet att redigera en egen skapad runda i efterhand? Antingen att bara ändra litegrann (lägga till, ta bort) eller att ta bort hela rundan?
Finns det nån möjlighet att redigera en egen skapad runda i efterhand? Antingen att bara ändra litegrann (lägga till, ta bort) eller att ta bort hela rundan?
Quote from Camilla Höög on 31 August 2009, 16:46Ta fram rundan, klicka på fliken Redigera och sedan på Redigera-länken.
Ta fram rundan, klicka på fliken Redigera och sedan på Redigera-länken.
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 16:51Tackar. Rullade inte ner tillräckligt långt för att se fliken först, men det var ju snabbt löst 🙂
Tackar. Rullade inte ner tillräckligt långt för att se fliken först, men det var ju snabbt löst 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 19:17Men då redigeras den väl även i andra träningspass som man använt rundan i eller hur?
Men då redigeras den väl även i andra träningspass som man använt rundan i eller hur?
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 19:22Du kan också göra "kopiera och redigera" om du vill ha en ny runda. Jag har tex tagit min 5km och dragit om slutet så det nu är en 6km.
Du kan också göra "kopiera och redigera" om du vill ha en ny runda. Jag har tex tagit min 5km och dragit om slutet så det nu är en 6km.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 09:20Går det att ta bort flera rundor helt alternativt byta namn på dem? Gärna från en lista eller så, så att man slipper gå in i varje träningspass 🙂
Jag använder en Garmin FR305, så får ju alltid in rundan. Har provat att punktredigera några rundor, men
Går det att ta bort flera rundor helt alternativt byta namn på dem? Gärna från en lista eller så, så att man slipper gå in i varje träningspass 🙂
Jag använder en Garmin FR305, så får ju alltid in rundan. Har provat att punktredigera några rundor, men
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 12:49Det är lite segt. Man får trycka på en befintlig punkt och välja "lägg till före" eller "lägg till efter". Den nya punkten hamnar halvvägs till en av de andra punkterna och går att flytta efter det.
Det är lite segt. Man får trycka på en befintlig punkt och välja "lägg till före" eller "lägg till efter". Den nya punkten hamnar halvvägs till en av de andra punkterna och går att flytta efter det.