Quote from Guest on 21 May 2012, 12:44Har jag fått hjärnsläpp eller är det så att funktionen "redigera runda" har försvunnit?
Så sent som i torsdags var jag inne och editerade en runda där jag glömt Garmin-klockan påslagen efter ett pass. Men nu när behovet åter pockar på så httar jag inte
Har jag fått hjärnsläpp eller är det så att funktionen "redigera runda" har försvunnit?
Så sent som i torsdags var jag inne och editerade en runda där jag glömt Garmin-klockan påslagen efter ett pass. Men nu när behovet åter pockar på så httar jag inte
Quote from Camilla Höög on 21 May 2012, 12:54Jag får upp "Redigera"-länken för rundor.
Jag får upp "Redigera"-länken för rundor.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 13:13Ja, upptäckte just att om jag går till rundan så kan jag editera den där. Däremot kan jag inte längre ändra rundan direkt från träningspasset vilket gick förut och som är bra eftersom man samtidigt vill ändra registreringen av tid och sträcka.
Jag upptäc
Ja, upptäckte just att om jag går till rundan så kan jag editera den där. Däremot kan jag inte längre ändra rundan direkt från träningspasset vilket gick förut och som är bra eftersom man samtidigt vill ändra registreringen av tid och sträcka.
Jag upptäc
Quote from Marléne Lönnqvist on 24 February 2013, 23:18Äntligen hittade jag hur man gör, plockat bort flera rundor ur dagboken för att jag lyckats glömma stänga av klockan när jag satt mig i bilen och åkt hem. Äntligen har jag möjlighet att plocka bort det felaktiga utan att behöva redigera gpx-filen.
Äntligen hittade jag hur man gör, plockat bort flera rundor ur dagboken för att jag lyckats glömma stänga av klockan när jag satt mig i bilen och åkt hem. Äntligen har jag möjlighet att plocka bort det felaktiga utan att behöva redigera gpx-filen.