Quote from Guest on 15 May 2009, 18:02Vid ett flertal tillfällen har jag velat gå in och korrigera i min registrerade träning, men det fungerar inte. Jag öppnar tex kalendern och klickar på redigera, gör ändringen och sen spara men ändå blir det inte uppdaterat. Kan nån hjälpa med vad det kan
Vid ett flertal tillfällen har jag velat gå in och korrigera i min registrerade träning, men det fungerar inte. Jag öppnar tex kalendern och klickar på redigera, gör ändringen och sen spara men ändå blir det inte uppdaterat. Kan nån hjälpa med vad det kan
Quote from Rasmus Olsson on 15 May 2009, 18:12Jag har aldrig haft de problemen. Men det var ju inget bra svar.
Vilken webbläsare har du? dags att starta om datorn? Tömma cachen i webbläsaren? bjuda mig på en drink ikväll?
Jag har aldrig haft de problemen. Men det var ju inget bra svar.
Vilken webbläsare har du? dags att starta om datorn? Tömma cachen i webbläsaren? bjuda mig på en drink ikväll?
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 10:20Samma problem både på jobbet och hemma så jag tror inte det beror på det. Men jag upptäckte att om jag ändrar datum och flyttar passet så sparas korrigeringen, sen är det bara å flytta tillbaka. Märkligt och irriterande tycker jag ändå att det är.
Och du
Samma problem både på jobbet och hemma så jag tror inte det beror på det. Men jag upptäckte att om jag ändrar datum och flyttar passet så sparas korrigeringen, sen är det bara å flytta tillbaka. Märkligt och irriterande tycker jag ändå att det är.
Och du
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2009, 10:49Säger du nu det!
Säger du nu det!
Quote from Camilla Höög on 18 May 2009, 10:14Har du testat i Firefox?
Har du testat i Firefox?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 16:18Nä, har inte testat det. Trodde att det kanske var något vanligt problem som fler råkat ut för, men jag får väl trixa med datumen om jag nu skulle behöva redigera fler gånger.
Nä, har inte testat det. Trodde att det kanske var något vanligt problem som fler råkat ut för, men jag får väl trixa med datumen om jag nu skulle behöva redigera fler gånger.