Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,
Jag har börjat att registrera min utrustning här på funbeat. Det känns som ett perfekt sätt att hålla koll på tex skornas livslängd. Tyvärr så kan jag inte någon sida för lista och redigera den befintliga utrustningen.

Någon expert som kan visa mig

Dels kan du lägga till listan med träningsutrustning på din profilsida genom "välj vad som ska visas i den här kolumnen" och då får du en lista där det finns en länk till att redigera.

Om du inte vill göra det på det sättet så kan du, i ett träningspass

Fast jag tycker att det bästa vore att det fanns bland kanske... Inställningar eller någon annan fast meny.

Edit: meningsbyggnadsändring.

Tack, det var inte helt logiskt men med den fina beskrivnignen gick det lätt!

PS. Nu har jag fuskat och gjort en direktlänk också.
http://www.funbeat.se/person/equipment.aspx

Haha! Först tänkte jag: "Åh, han har gjort som jag och skrivit vad det är för typ av träningsredskap innan namnet", så insåg jag att det var _min_ träningsutrustning. (#) 😉

Personligen är jag inte inne bland "Mina inställningar" och härjar särskilt ofta, så när jag väl lagt till "Min träningsutrustning" på min profilsida så är den snabbare tillgänglig än att jag ska in bland inställningarna.

Det som ändras bland inställning

Nej, inställningarna är väl sajtinställningar. Men jag tycker fortfarande att man borde nå träningsutrustningen på något annat sätt än att sätta den som en box på sin profilsida. Oh, well. Spelar väl inte sååå stor roll för min del.

Detsamma måste man gö

Man kan addera boxen på både startsidan och profilsidan.