Quote from Guest on 11 February 2007, 18:30Tjenare, ar en jatteny och jattenojd medlem. Sidan fungerar finemang och det finns jattemanga skona och intressanta finesser. Vad jag dock saknar ar, forlat mej om det redan finns, ett verktyg att planera in regelbundna aktiviteter? sa jag slipper lagga t
Tjenare, ar en jatteny och jattenojd medlem. Sidan fungerar finemang och det finns jattemanga skona och intressanta finesser. Vad jag dock saknar ar, forlat mej om det redan finns, ett verktyg att planera in regelbundna aktiviteter? sa jag slipper lagga t
Quote from Camilla Höög on 11 February 2007, 18:40Bra idéer.
Jag har inte sett ngn funktion för att planera in återkommande aktiviteter, men det kan redan idag gå att göra genom importfunktionen. Skapa ett excelark med framtida aktiviteter inlagda (i excel går det att generera upp i princip vad som hels
Bra idéer.
Jag har inte sett ngn funktion för att planera in återkommande aktiviteter, men det kan redan idag gå att göra genom importfunktionen. Skapa ett excelark med framtida aktiviteter inlagda (i excel går det att generera upp i princip vad som hels
Quote from Funbeat user on 12 February 2007, 10:39Saknar också möjlighet att lägga upp regelbundna pass. Excelvägen funkar rätt bra, men det går inte att lägga till ansträngningsgrad eller runda den vägen. Mer funktioner Olle!
Saknar också möjlighet att lägga upp regelbundna pass. Excelvägen funkar rätt bra, men det går inte att lägga till ansträngningsgrad eller runda den vägen. Mer funktioner Olle!
Quote from Sofia Demnert on 13 August 2007, 22:28Har oxå önskemål om RSS fast av en annan anledning. Har precis upptäckt facebook.com och vill lägga upp min blogg härifrån där, men för att kunna göra det måste det tydligen finnas RSS. Jag är inte riktigt hemma på hur det fungerar men jag skulle jättegär
Har oxå önskemål om RSS fast av en annan anledning. Har precis upptäckt facebook.com och vill lägga upp min blogg härifrån där, men för att kunna göra det måste det tydligen finnas RSS. Jag är inte riktigt hemma på hur det fungerar men jag skulle jättegär