Quote from Guest on 28 April 2007, 18:38Jag skulle vilja ha en funktion som man kan regga sin fettprocent, vikt och sina mått(t.ex över arm**cm..osv. Nått för oss som gillar bygga muskler:).
Jag skulle vilja ha en funktion som man kan regga sin fettprocent, vikt och sina mått(t.ex över arm**cm..osv. Nått för oss som gillar bygga muskler:).
Quote from Funbeat user on 28 April 2007, 18:48Håller med dig helt, skulle sitta fint!
En funktion för att regga vilka vikter man använde vid träningen vore också bra!
Samt en funktion för att kunna lägga till egna personliga övningar (som hantelpress, bänkpress, benpress o.s.v).
Håller med dig helt, skulle sitta fint!
En funktion för att regga vilka vikter man använde vid träningen vore också bra!
Samt en funktion för att kunna lägga till egna personliga övningar (som hantelpress, bänkpress, benpress o.s.v).
Quote from Funbeat user on 28 April 2007, 18:56jo visst för er som gillar bygga muskler men för dem smo vill gå ner med. så de är för alla..
Tycker att de där lät som en kanon ide Johan.... du är så smart så..:D
jo visst för er som gillar bygga muskler men för dem smo vill gå ner med. så de är för alla..
Tycker att de där lät som en kanon ide Johan.... du är så smart så..:D
Quote from Therese Woodhill on 28 April 2007, 19:20självklart hans för de som vill regga sina framsteg i viktnedgång med:)
Smart jag? ojoj, man tackar!
självklart hans för de som vill regga sina framsteg i viktnedgång med:)
Smart jag? ojoj, man tackar!
Quote from Funbeat user on 28 April 2007, 19:25tja johan.. 🙂
jag har lämnat förslag till olle om att man ska kunna registrera hela hpb-resultatet på funbeat, likt det sätt man registrerar "dagsform".. han tyckte det lät intressant å skulle titta på saken (t+)
tja johan.. 🙂
jag har lämnat förslag till olle om att man ska kunna registrera hela hpb-resultatet på funbeat, likt det sätt man registrerar "dagsform".. han tyckte det lät intressant å skulle titta på saken (t+)
Quote from Therese Woodhill on 28 April 2007, 19:59Gött Jonas!!(hv)
Gött Jonas!!(hv)
Quote from Funbeat user on 28 April 2007, 21:04Gött Jonas! Sa Olle nåt om hur länge det skulle ta?
Gött Jonas! Sa Olle nåt om hur länge det skulle ta?
Quote from Funbeat user on 28 April 2007, 22:13(H)
Inte ett ljud (eller bokstav då..). Jag erbjöd honom att återkomma om han behöver detaljer. Min sambo är utbildad Hälsoprofilbedömning steg 1 å har alla möjliga detaljer att dela med sig av 🙂
(H)
Inte ett ljud (eller bokstav då..). Jag erbjöd honom att återkomma om han behöver detaljer. Min sambo är utbildad Hälsoprofilbedömning steg 1 å har alla möjliga detaljer att dela med sig av 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2007, 22:21Sweet.. låter ju hur underbart som helst..
Ja älskar statistik och ordning och reda...
Sweet.. låter ju hur underbart som helst..
Ja älskar statistik och ordning och reda...