Quote from Guest on 3 March 2012, 19:56I-landsproblem!
Om jag cyklar på min cyclocross, med ett par Gatorskin 28 mm och turen är landsvägsliknande, alltså på asfalt. Ska jag då regga detta pass som cyclocrosscykling eller ska jag regga det som landsvägscykling?
I-landsproblem!
Om jag cyklar på min cyclocross, med ett par Gatorskin 28 mm och turen är landsvägsliknande, alltså på asfalt. Ska jag då regga detta pass som cyclocrosscykling eller ska jag regga det som landsvägscykling?
Quote from ellen olsson on 3 March 2012, 20:06Du får göra som du vill men jag hade registrerat det som landsvägscykling. Valet av "vapen" spelar mindre roll.
Du får göra som du vill men jag hade registrerat det som landsvägscykling. Valet av "vapen" spelar mindre roll.
Quote from Rasmus Olsson on 3 March 2012, 20:08Klart jag kan göra som jag vill. Men jag frågade just för att få andras åsikter.
Men ok, under vilka betingelser ska jag regga det som cyclocrosscykling?
Klart jag kan göra som jag vill. Men jag frågade just för att få andras åsikter.
Men ok, under vilka betingelser ska jag regga det som cyclocrosscykling?
Quote from ellen olsson on 3 March 2012, 20:13Jag registrerar det som cyclocross när cyklingen är cyclocrosslik, dvs. teknisk med inslag av olika typer av hinder där jag ibland måste hoppa av och springa.
Jag registrerar det som cyclocross när cyklingen är cyclocrosslik, dvs. teknisk med inslag av olika typer av hinder där jag ibland måste hoppa av och springa.
Quote from Rasmus Olsson on 3 March 2012, 20:13Tack, då vet jag precis hur fel jag reggat hittills.
Tack, då vet jag precis hur fel jag reggat hittills.
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 22:08Brukar regga cx så fort ja sitter på den men skriver på beskrivningen om de e grus,landsväg,dubbdäck osv
Brukar regga cx så fort ja sitter på den men skriver på beskrivningen om de e grus,landsväg,dubbdäck osv
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 06:43Det beror på hur du vill analysera träningarna i efterhand? Är det viktigaste att kunna se antalet timmar/sträckan du suttit på CXen - regga som cx eller är det underlaget du cyklat på som är minsta gemensamma nämnare - då kallas det lvg.
Det beror på hur du vill analysera träningarna i efterhand? Är det viktigaste att kunna se antalet timmar/sträckan du suttit på CXen - regga som cx eller är det underlaget du cyklat på som är minsta gemensamma nämnare - då kallas det lvg.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 17:35Om man reggar utrustning också så är det ju rätt lätt att se hur mycket du använt just den cykeln, oavsett vad du reggar varje pass som.
Om man reggar utrustning också så är det ju rätt lätt att se hur mycket du använt just den cykeln, oavsett vad du reggar varje pass som.