Quote from Guest on 29 June 2007, 11:32Jag får fel varje gång jag registrerar träning idag? Fler som har samma problem?
EDIT: Nu ser jag att träningen registreras, det är det att det blir fel på man laddar kalendern som gör att man får felmeddelande då man försöker registrera träning...
Jag får fel varje gång jag registrerar träning idag? Fler som har samma problem?
EDIT: Nu ser jag att träningen registreras, det är det att det blir fel på man laddar kalendern som gör att man får felmeddelande då man försöker registrera träning...
Quote from Funbeat user on 29 June 2007, 11:42Jag kan inte ladda kalendern heller...
Jag kan inte ladda kalendern heller...
Quote from Funbeat user on 30 June 2007, 14:25Inte jag heller...
Inte jag heller...
Quote from Funbeat user on 30 June 2007, 19:07Samma fel för mej. Går att registrera träning, men det blir felmeddelande ändå. Går inte att gå till min eller andras kalender.
Samma fel för mej. Går att registrera träning, men det blir felmeddelande ändå. Går inte att gå till min eller andras kalender.
Quote from Funbeat user on 30 June 2007, 19:16Det verkar som om vi är många som är drabbade:-(
Det verkar som om vi är många som är drabbade:-(
Quote from Cladam Englund on 30 June 2007, 20:31Samma elände för mig men det kanske åtgärdas på måndag...(#)
Samma elände för mig men det kanske åtgärdas på måndag...(#)
Quote from Panama B on 30 June 2007, 20:36me to
Mr Olle kan nog vara på semester....
me to
Mr Olle kan nog vara på semester....
Quote from Fredrik Närenfors on 30 June 2007, 20:51Hade inga problem att registrera en träning alldeles nyss
Hade inga problem att registrera en träning alldeles nyss
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 11:03Nu är det fixat 🙂
Min kalender är tillbaka!
Nu är det fixat 🙂
Min kalender är tillbaka!
Quote from Panama B on 1 July 2007, 17:36Samma nu funkar det..
Samma nu funkar det..