Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag fick ett TIPS/en IDÉ (via en medlem på FB) som registrerade sin skada/sjukdom med 1 min/dag.

Då kan man lätt hålla reda på hur många dagar/år t.ex. man har varit skadad eller sjuk.

Ligger man på 6 min i topplistorna under skadad/sjukdom, betyder det

för oss på piggelin är det en grej vi alla använder sedan länge! =) me där kan vi skriva 0 min, det kanske inte fyller ditt syfte, men jag reggar noll för det syns i kalendern, där för det en annan färg med och det finns med utan att minuter tas till det.

Det går att skriva noll här också. Men det är ju smart att skriva en minut istället så man får ett räkneverk - fast jag föredrar att sjuktiden INTE räknas in i min träning/motionsstatistik :/

Jo Lingo...men med Din sjukdomshistorik kan det ju trots allt vara ett sätt att få in lite minuter i din statistik....:-)

Nej fy så deppigt ... 🙁

Låt honom inte deppa ner dig Lingling - Han har inte en enda minut registrerad själv - i alla fall inte här på FB

Det är ju bara för att jag inte lyckas med mina Excell-operationer....

*trodde aldrig jag skulle erkänna det offentligt faktiskt*

🙂

Men Gnurf då ...
Inte Gnu uppebarligen 😉

Stå upp och säg det igen, "Hej jag heter Gnurf och ... "

"Hej jag heter Gnurf och får ingen ordning på mitt Excell"

Vad jag har för Examen, det kan Ni bara fetglömma att jag ska tala om just nu !!

🙂

ta det lugnt, jag hade oxå problem med excel ett tag. erkänner glatt att jag har en universitetsexamen i IT