Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Tidigare, om man registrerade att man använt en sparad runda under ett pass, så fördes rundans distans automatiskt över till distansfältet för passet. Dessutom, räknades passets snitthastighet ut automatiskt. Finns planer att återinföra dessa mycket uppsk

Passets snitthastighet räknas fortfarande ut automatiskt men det syns inte förrän du sparat passet. Du ser det alltså i kalendervyn.

Att rundans distans inte förs över automatiskt är ju lite dumt. Den funktionen borde de absolut återinföra.

Hoppas att

Jättekonstigt blev det tycker jag. Det var bättre förr!!

Ja den ändringen blev väl inte så bra i min mening :-).

Jag saknar även att de tider jag skriver in i intervallerna summeras i totalen. Igår hade jag ett inplanerat lopp där jag skrivit in en estimerad tid men när jag matade in alla intervaller för hand

(t+) Att intervallerna summeras i totalen allteftersom man matar in dem bör återinföras.

Det gör dom ju!

Jag ser det nu, men igår hade jag skrivit i fälten överst innan jag matade in intervaller och då ändrades de inte.

samma sak om passet lästs in från garmin - sträckan ändras inte även om jag redigerar i intervallerna 🙁

Det ska fixas framöver att sträckan på rundan hämtas in automatiskt när man väljer en runda i rullgardinslistan.

Jag vill dock påpeka att tempo och hastighet visst räknas ut innan man sparat. Kika bara i den lilla pratbubblan som dyker upp under tiden ma

Dock lite lustigt att 5:00 min/km nu anges som 4:60 min/km 🙂

12