Quote from Guest on 24 September 2011, 11:19Tidigare, om man registrerade att man använt en sparad runda under ett pass, så fördes rundans distans automatiskt över till distansfältet för passet. Dessutom, räknades passets snitthastighet ut automatiskt. Finns planer att återinföra dessa mycket uppsk
Tidigare, om man registrerade att man använt en sparad runda under ett pass, så fördes rundans distans automatiskt över till distansfältet för passet. Dessutom, räknades passets snitthastighet ut automatiskt. Finns planer att återinföra dessa mycket uppsk
Quote from Galderma Fritidsförening on 24 September 2011, 11:29Passets snitthastighet räknas fortfarande ut automatiskt men det syns inte förrän du sparat passet. Du ser det alltså i kalendervyn.
Att rundans distans inte förs över automatiskt är ju lite dumt. Den funktionen borde de absolut återinföra.
Hoppas att
Passets snitthastighet räknas fortfarande ut automatiskt men det syns inte förrän du sparat passet. Du ser det alltså i kalendervyn.
Att rundans distans inte förs över automatiskt är ju lite dumt. Den funktionen borde de absolut återinföra.
Hoppas att
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 18:56Jättekonstigt blev det tycker jag. Det var bättre förr!!
Jättekonstigt blev det tycker jag. Det var bättre förr!!
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 23:39Ja den ändringen blev väl inte så bra i min mening :-).
Jag saknar även att de tider jag skriver in i intervallerna summeras i totalen. Igår hade jag ett inplanerat lopp där jag skrivit in en estimerad tid men när jag matade in alla intervaller för hand
Ja den ändringen blev väl inte så bra i min mening :-).
Jag saknar även att de tider jag skriver in i intervallerna summeras i totalen. Igår hade jag ett inplanerat lopp där jag skrivit in en estimerad tid men när jag matade in alla intervaller för hand
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 13:52(t+) Att intervallerna summeras i totalen allteftersom man matar in dem bör återinföras.
(t+) Att intervallerna summeras i totalen allteftersom man matar in dem bör återinföras.
Quote from Elias Engqvist on 18 October 2011, 13:59Det gör dom ju!
Det gör dom ju!
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 14:23Jag ser det nu, men igår hade jag skrivit i fälten överst innan jag matade in intervaller och då ändrades de inte.
Jag ser det nu, men igår hade jag skrivit i fälten överst innan jag matade in intervaller och då ändrades de inte.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 22:22samma sak om passet lästs in från garmin - sträckan ändras inte även om jag redigerar i intervallerna 🙁
samma sak om passet lästs in från garmin - sträckan ändras inte även om jag redigerar i intervallerna 🙁
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 16:38Det ska fixas framöver att sträckan på rundan hämtas in automatiskt när man väljer en runda i rullgardinslistan.
Jag vill dock påpeka att tempo och hastighet visst räknas ut innan man sparat. Kika bara i den lilla pratbubblan som dyker upp under tiden ma
Det ska fixas framöver att sträckan på rundan hämtas in automatiskt när man väljer en runda i rullgardinslistan.
Jag vill dock påpeka att tempo och hastighet visst räknas ut innan man sparat. Kika bara i den lilla pratbubblan som dyker upp under tiden ma
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 07:01Dock lite lustigt att 5:00 min/km nu anges som 4:60 min/km 🙂
Dock lite lustigt att 5:00 min/km nu anges som 4:60 min/km 🙂