Quote from Guest on 5 January 2012, 14:01Hej!
Jag tränar ofta på gymmet. Då blir det både konditionsträning och sedan olika styrkeövningar. Jag vill att allt ska registreras som ett pass så att statistiken blir rätt och vill även ange detaljerad information kring styrketräningen. Dvs: reps, sets
Hej!
Jag tränar ofta på gymmet. Då blir det både konditionsträning och sedan olika styrkeövningar. Jag vill att allt ska registreras som ett pass så att statistiken blir rätt och vill även ange detaljerad information kring styrketräningen. Dvs: reps, sets
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 14:11Du väljer "Öppna fler fält" och klickar i "Övningar". Så kan du lägga en övning per rad.
Du väljer "Öppna fler fält" och klickar i "Övningar". Så kan du lägga en övning per rad.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 00:51jo men tidigare kunde man liksom spara ett pass (om man körde samma pass om och om igen liksom) eller har jag drömt det?
jo men tidigare kunde man liksom spara ett pass (om man körde samma pass om och om igen liksom) eller har jag drömt det?
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 04:51Tror du kan öppna ett gammalt pass och kopiera det. Kunde det i iPhoneappen tidigare iaf..
Tror du kan öppna ett gammalt pass och kopiera det. Kunde det i iPhoneappen tidigare iaf..
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 22:44Har också testat att lägga spara flera övningar i samma pass via iPhone appen,om jag tex. springer 30 min löpband och vill kolplettera det med tex. 15 min roddmaskin så går det inte, man kan bara lägga till andra styrkeövningar. Man borde kunna kombinera
Har också testat att lägga spara flera övningar i samma pass via iPhone appen,om jag tex. springer 30 min löpband och vill kolplettera det med tex. 15 min roddmaskin så går det inte, man kan bara lägga till andra styrkeövningar. Man borde kunna kombinera