Quote from Guest on 1 April 2008, 10:21Jag har precis blivit medlem.
Jag brukar träna på Friskis och Svettis. Medel, Medel Puls och Intensiv. Problemet är att jag inte vet hur jag skall registrera detta under "Min träning".
Det jag menar är alltså att det är svårt att ange antal kilometer m.
Jag har precis blivit medlem.
Jag brukar träna på Friskis och Svettis. Medel, Medel Puls och Intensiv. Problemet är att jag inte vet hur jag skall registrera detta under "Min träning".
Det jag menar är alltså att det är svårt att ange antal kilometer m.
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 10:31Det finns Friskis-pass i rullgardinsmenyn med träningsalternativ! Välj t.ex. Friskis - Medeljympa och skriv in hur länge det höll på (oftast 60 min). Sträcka och sånt kan du strunta i, det är för löpare och promenerare och skidåkare och cyklister osv. 🙂
Det finns Friskis-pass i rullgardinsmenyn med träningsalternativ! Välj t.ex. Friskis - Medeljympa och skriv in hur länge det höll på (oftast 60 min). Sträcka och sånt kan du strunta i, det är för löpare och promenerare och skidåkare och cyklister osv. 🙂
Quote from Lotta Lindström on 1 April 2008, 10:55Som anna h sa, det enda du behöver fyll i är träningstyp, datum och tid. Resten fyller man i när det passar in. Välkommen till Funbeat förresten 😀
Som anna h sa, det enda du behöver fyll i är träningstyp, datum och tid. Resten fyller man i när det passar in. Välkommen till Funbeat förresten 😀