Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

På något sätt tycker jag att man skulle kunna registrera, när man lägger ner tid på en tävling som funktionär, och inte bara som deltagare.
Även funktionärens rapport hör egentligen hemma bland tävlingsrapporterna. Funktionärsinsatser är inte motion fast

Ja, borde man inte kunna registrera när man deklarerar också!? Mycket mentalt jobbigt!

Och nej, jag ser inte poängen att registrera när man är funktionär. Eller går på årsmöte. Eller bladar in kartor. Eller lämnar tillbaks grejer till IP-skogen.

All tid som rapporteras på Funbeat räknas som träning, så enklast är nog att bara rapportera träning och inte allt annat man gör i livet.
Skriv en dagsnotering istället.

Om du vill skriva en rapport som funktionär så kan du sätta 0 minuter på ditt "träni

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=779750

"Om du vill skriva en rapport som funktionär så kan du sätta 0 minuter på ditt "träningspass". "

+1

Bra då fick jag svar på min fråga om ni tycker att det skall kunna gå att registrera funktionärsskap. Och det svaret är nej.

Vem säger att man varit med i tävlingen som deltagare när man skriver sin berättelse? Skulle lika gärna kunna vara att man varit där för att titta på... eller annat.

Ja, jag tycker som Linus.

Jag vill ha (och har efterlyst ett flertal ggr) en funktion där jag kan lägga till tävlingen i min kalender men utan att jag läggs till listan över deltagare. Jag har fått fina förslag om att skriva som dagsnoteringar men jag ä