Quote from Guest on 10 October 2007, 10:26När jag har styrketränat så vill jag registrera Övning, Set, Reps, Vikt, Intensitet m.m. Finns denna funktion? Alltså som ett tomt rutark där jag kan skriva in vad jag vill, och sedan använda mig av min egna skapade mall för att fylla i nästa gång så jag
När jag har styrketränat så vill jag registrera Övning, Set, Reps, Vikt, Intensitet m.m. Finns denna funktion? Alltså som ett tomt rutark där jag kan skriva in vad jag vill, och sedan använda mig av min egna skapade mall för att fylla i nästa gång så jag
Quote from Camilla Höög on 10 October 2007, 10:36Du rapporterar övningen som ett träningspass och väljer träningstyp efter vad du gjort, t.ex. Styrka - Biceps, repetitioner skriver du i fältet "repetitioner". Sedan får fylla i avancerade parametrar för set och intensitet. Vikt skriver du som kommentar e
Du rapporterar övningen som ett träningspass och väljer träningstyp efter vad du gjort, t.ex. Styrka - Biceps, repetitioner skriver du i fältet "repetitioner". Sedan får fylla i avancerade parametrar för set och intensitet. Vikt skriver du som kommentar e
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 20:19Okej, tack så mycket för hjälpen!
Vart ska jag då vända mig med mina förslag på förbättringar? Är ju ny här, hittar inte alls.
Okej, tack så mycket för hjälpen!
Vart ska jag då vända mig med mina förslag på förbättringar? Är ju ny här, hittar inte alls.
Quote from Camilla Höög on 10 October 2007, 21:50Det finns i huvudsak två sätt att driva igenom förändringar:
1. Starta en diskussion om det. Svårt att veta om det kommer med som nya funktioner.
2. Kontakta Olle 🙂 Skapar, driver och utvecklar Funbeat. Se kontaktsidan:
http://www.funbeat.se/public/sta
Det finns i huvudsak två sätt att driva igenom förändringar:
1. Starta en diskussion om det. Svårt att veta om det kommer med som nya funktioner.
2. Kontakta Olle 🙂 Skapar, driver och utvecklar Funbeat. Se kontaktsidan:
http://www.funbeat.se/public/sta
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 09:35Okej, bra idéer! Hur får jag då folk att läsa och kommentera diskussionen? Hallå, allt folk, läs här, vill någon samma sak som jag? Kommentera! 🙂
Okej, bra idéer! Hur får jag då folk att läsa och kommentera diskussionen? Hallå, allt folk, läs här, vill någon samma sak som jag? Kommentera! 🙂
Quote from Björn Eriksson on 16 October 2007, 17:10Jag har länge funderat på om det kan vara möjligt att i scroll-listan med olika träningsval, skriva in ett eget?
Att man alltså då kan skriva precis den stryketräningsövningen man gjort?
Jag har länge funderat på om det kan vara möjligt att i scroll-listan med olika träningsval, skriva in ett eget?
Att man alltså då kan skriva precis den stryketräningsövningen man gjort?
Quote from Camilla Höög on 17 October 2007, 12:55Att lägga till en egen träningstyp helt fritt blir nog svårt eftersom så mycket av Funbeat bygger på vilka träningstyper som finns. Däremot så skulle det fungera bra att välja träningstypen "Styrketräning" eller "Gym" och sedan skriva in en övning i en ny
Att lägga till en egen träningstyp helt fritt blir nog svårt eftersom så mycket av Funbeat bygger på vilka träningstyper som finns. Däremot så skulle det fungera bra att välja träningstypen "Styrketräning" eller "Gym" och sedan skriva in en övning i en ny