Quote from Guest on 9 November 2007, 12:30Har en fråga angående valet av miles istället för km då jag registrerar mina löprundor. Detta är något jag skulle vilja göra, men även om jag väljer miles då jag skapar mitt träningspass byter den tillbaka till km av någon underlig anledning.
Ingen stör
Har en fråga angående valet av miles istället för km då jag registrerar mina löprundor. Detta är något jag skulle vilja göra, men även om jag väljer miles då jag skapar mitt träningspass byter den tillbaka till km av någon underlig anledning.
Ingen stör
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 12:40Kanske du bör välja miles i "Min profil"
Kanske du bör välja miles i "Min profil"
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 12:47Mjo. Det gjorde så att längdenheten som visas i kalendern blev miles.
Men då jag skriver in 2 och väljer miles när jag registrerar ett nytt pass blir resultatet 1,24 miles i kalendern. Så det närmar sig. Men funkar fortfarande inte.
Mjo. Det gjorde så att längdenheten som visas i kalendern blev miles.
Men då jag skriver in 2 och väljer miles när jag registrerar ett nytt pass blir resultatet 1,24 miles i kalendern. Så det närmar sig. Men funkar fortfarande inte.
Quote from Mikaela Lexén on 9 November 2007, 12:55Den räknar uppenbarligen om miles till km
2 miles = 1,24 km
Den räknar uppenbarligen om miles till km
2 miles = 1,24 km
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 13:11Nää, 2 miles är väl 3,2 km?
Nää, 2 miles är väl 3,2 km?
Quote from Funbeat user on 9 November 2007, 13:33Jag förstår vad den gör. Men det känns lite knäppt att man kan välja att registrera passet i miles fast den egentligen inte gör det. Men det är alltså inget jag gör fel utan något med sidan. Jag får helt enkelt sitta och räkna ut längden i km för att få r
Jag förstår vad den gör. Men det känns lite knäppt att man kan välja att registrera passet i miles fast den egentligen inte gör det. Men det är alltså inget jag gör fel utan något med sidan. Jag får helt enkelt sitta och räkna ut längden i km för att få r
Quote from Lena O on 9 November 2007, 14:08Det verka mer som att den tar emot i km och räkna om till miles
2km = 1.24miles
Det verka mer som att den tar emot i km och räkna om till miles
2km = 1.24miles
Quote from Mikaela Lexén on 9 November 2007, 15:09Givetvis Gary, det var så jag tänkte...
...men inte skrev... (#)
Givetvis Gary, det var så jag tänkte...
...men inte skrev... (#)
Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 16:52Nu är miles-registreringsbuggen fixad!
Nu är miles-registreringsbuggen fixad!