Quote from Guest on 17 July 2010, 20:46Hej! Jag saknar en funktion där man skulle kunna registrera hur mycket man sovit under natten. Det borde inte vara allt för svårt att lägga in en sådan funktion vid dagsnoteringarna(t+)
Hej! Jag saknar en funktion där man skulle kunna registrera hur mycket man sovit under natten. Det borde inte vara allt för svårt att lägga in en sådan funktion vid dagsnoteringarna(t+)
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 20:56Bra idé. Jag skulle använda det ibland. Jag har sett att det finns i Sport Tracks och där kan man även betygsätta sömnen med "poor", "normal" eller "excellent"
Bra idé. Jag skulle använda det ibland. Jag har sett att det finns i Sport Tracks och där kan man även betygsätta sömnen med "poor", "normal" eller "excellent"
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 20:59Övriga aktiviteter.
Övriga aktiviteter.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 20:59Det går väl bra att registrera under dagsnotering, eller?
Det går väl bra att registrera under dagsnotering, eller?
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 21:01Å hur definierar man ordet "aktiv"....??
Å hur definierar man ordet "aktiv"....??
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 21:03Fast dagsnoteringarna blir rörigt så fort man skriver mer än en mening eftersom det inte finns radbrytningar och du kan inte titta på de annat än i kalenderläget.
Fast dagsnoteringarna blir rörigt så fort man skriver mer än en mening eftersom det inte finns radbrytningar och du kan inte titta på de annat än i kalenderläget.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 21:03EEG
EEG
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 21:07Varför inte en funktion för att regga toabesöken också. Kan kompletteras med ett reglage för aktiv-passivskala samt ansträngningsgrad.
Edit: Är väl bäst man lägger till 😉
Varför inte en funktion för att regga toabesöken också. Kan kompletteras med ett reglage för aktiv-passivskala samt ansträngningsgrad.
Edit: Är väl bäst man lägger till 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 21:09Äsch, sömnen är en viktig faktor i återhämtningen, så den är faktiskt relevant för träningen.
Äsch, sömnen är en viktig faktor i återhämtningen, så den är faktiskt relevant för träningen.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 21:46Bra idé
Bra idé