Quote from Guest on 12 September 2011, 13:28Jo, jag har sett att den här frågan varit uppe tidigare och det kan vara så att jag trots att jag sökt och läst missat det uppenbara svaret, men jag tycker inte jag hittar ett bra sätt att registrera sjukdom.
Ett sätt som verkar rekommenderas av många är
Jo, jag har sett att den här frågan varit uppe tidigare och det kan vara så att jag trots att jag sökt och läst missat det uppenbara svaret, men jag tycker inte jag hittar ett bra sätt att registrera sjukdom.
Ett sätt som verkar rekommenderas av många är
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 13:38Skriver Dagsnotering.
Skriver Dagsnotering.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 13:51Men tänk på att dagsnoteringar inte exporteras (vid export till t.ex. excel).
Men tänk på att dagsnoteringar inte exporteras (vid export till t.ex. excel).
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:18Jo, jag har också använt dagsnotering nu. Men (förutom att den inte exporteras) så är det inte så enkelt att i efterhand se hur många sjukdagar man totalt haft under en viss period.
Mycket är bra i funbeat, men det här känns som en brist.
Jo, jag har också använt dagsnotering nu. Men (förutom att den inte exporteras) så är det inte så enkelt att i efterhand se hur många sjukdagar man totalt haft under en viss period.
Mycket är bra i funbeat, men det här känns som en brist.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:34Har tyvärr inget bra svar utan kan bara ta och hålla med.
Skulle registrera sjukdom idag och det står "har tränat sjukdom"
Också har jag lagt in som mål att träna minst 4 ggr i veckan och "sjukdomen" registreras som 1 gång.Känns inte så optimalt.
Dom l
Har tyvärr inget bra svar utan kan bara ta och hålla med.
Skulle registrera sjukdom idag och det står "har tränat sjukdom"
Också har jag lagt in som mål att träna minst 4 ggr i veckan och "sjukdomen" registreras som 1 gång.
Känns inte så optimalt.
Dom l
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:43Fast i dina Mål kan du själv välja vilka träningstyper som ska räknas, så där kan du utesluta Sjukdom!
Fast i dina Mål kan du själv välja vilka träningstyper som ska räknas, så där kan du utesluta Sjukdom!
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 11:37Aaaahhh !! Bra där!!
Tack för tipset 😉
Aaaahhh !! Bra där!!
Tack för tipset 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 12:54Ja, fast det där med mål fungerar heller inte i det här avseendet (jo jag har precis testat). Åtminstone inte för kalenderns summering av genomförda träningar.
Jag har lagt in mål och angivit vilka träningstyper som är träning (sjukdom är inte med bland
Ja, fast det där med mål fungerar heller inte i det här avseendet (jo jag har precis testat). Åtminstone inte för kalenderns summering av genomförda träningar.
Jag har lagt in mål och angivit vilka träningstyper som är träning (sjukdom är inte med bland
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:15Mitt svar gällde bara Mål, inte kalendern
Mitt svar gällde bara Mål, inte kalendern
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 19:05Jo, så var det nog, men min fråga gällde inte målen. Därför ville jag bara påpeka att lösningen (även om den är fiffig för just målen) inte var en lösning på det jag tyckte var en brist - och det tycker jag fortfarande.
Det var alltså inte menat som krit
Jo, så var det nog, men min fråga gällde inte målen. Därför ville jag bara påpeka att lösningen (även om den är fiffig för just målen) inte var en lösning på det jag tyckte var en brist - och det tycker jag fortfarande.
Det var alltså inte menat som krit