Quote from Guest on 3 April 2013, 12:13Jag kan för mitt liv inte lista ut hur det går till att registrera träning i Android-appen!? Jag kan titta på gamla träningar. Hjälp! Känner mej urdum...
Jag kan för mitt liv inte lista ut hur det går till att registrera träning i Android-appen!? Jag kan titta på gamla träningar. Hjälp! Känner mej urdum...
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 12:23klicka på den + symbolen upp till vänster
klicka på den + symbolen upp till vänster
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 12:27tack för svar. Har inte hittat något plus någonstans? Väljer "min träning" borde väl ligga där tycker jag. Har en HTC desire s.
tack för svar. Har inte hittat något plus någonstans? Väljer "min träning" borde väl ligga där tycker jag. Har en HTC desire s.
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 12:44Meny/Spela in pass
Meny/Spela in pass
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 12:54Eller Meny/Registrera träning (om du bara ska lägga till ett redan avverkat pass)
Eller Meny/Registrera träning (om du bara ska lägga till ett redan avverkat pass)
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 12:59Åh, jag blir gaaalen!!
Det enda jag har att välja på är "min träning", "nyheter" och "mina vänner".
VAR finns menyknappen?
Åh, jag blir gaaalen!!
Det enda jag har att välja på är "min träning", "nyheter" och "mina vänner".
VAR finns menyknappen?
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 13:00på din vanliga "meny" på telefonen
på din vanliga "meny" på telefonen
Quote from Camilla Höög on 3 April 2013, 13:04Vad har du för mobil?
Antingen så har du 3 punkter längst ner till höger (kan även vara längst upp till höger beroende på hur du håller din telefon) eller så har du en speciell meny-knapp på din telefon.
Vad har du för mobil?
Antingen så har du 3 punkter längst ner till höger (kan även vara längst upp till höger beroende på hur du håller din telefon) eller så har du en speciell meny-knapp på din telefon.
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 13:05Aha. Men menyknappen är ingen fysisk knapp på min HTC, den ligger "på skärmen" när jag inte har nån app igång. När nån app är igång kommer jag inte åt den. Så det kanske inte funkar alltså..
Ingen annan som har en HTC desire?
Aha. Men menyknappen är ingen fysisk knapp på min HTC, den ligger "på skärmen" när jag inte har nån app igång. När nån app är igång kommer jag inte åt den. Så det kanske inte funkar alltså..
Ingen annan som har en HTC desire?
Quote from Camilla Höög on 3 April 2013, 13:06På HTC Desire så trycker du på knappen som är märkt "Menu".
På HTC Desire så trycker du på knappen som är märkt "Menu".