Quote from Guest on 15 November 2012, 10:58Jag kan inte registrera någon träning. Drop-downs med träningsformer funkar inte, det går inte att klicka på någon av de andra flikarna och det händer inget när jag klickar på Spara. Det känns som att något script är trasigt.
Har provat i både Chrome (23
Jag kan inte registrera någon träning. Drop-downs med träningsformer funkar inte, det går inte att klicka på någon av de andra flikarna och det händer inget när jag klickar på Spara. Det känns som att något script är trasigt.
Har provat i både Chrome (23
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 11:08Samma för mig.. har också provat i tre webläsare.
Samma för mig.. har också provat i tre webläsare.
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 11:12Hej!
Jag är hemskt ledsen för strulet. Felen är nu åtgärdade.
Vi håller idag på med steg 2 i serverflytten som påbörjades i somras. Sajten kommer inom kort att ha fler webbservrar med syftet att få bättre stabilitet, enklare uppgraderingsmöjligheter och
Hej!
Jag är hemskt ledsen för strulet. Felen är nu åtgärdade.
Vi håller idag på med steg 2 i serverflytten som påbörjades i somras. Sajten kommer inom kort att ha fler webbservrar med syftet att få bättre stabilitet, enklare uppgraderingsmöjligheter och
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 12:49Ingen fara, det var bara jag som var angelägen om att registrera min inte allt för vanligt förekommande träning nu när jag faktiskt gjorde något. 🙂
Ingen fara, det var bara jag som var angelägen om att registrera min inte allt för vanligt förekommande träning nu när jag faktiskt gjorde något. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 15 November 2012, 13:05Nä, Elin, det var inte bara du 🙂
Nä, Elin, det var inte bara du 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 13:46Nej vi är många som var oroliga att vi tränat helt i onödan. Ty det som icke registrerats har icke ägt rum.... (H)
Nej vi är många som var oroliga att vi tränat helt i onödan. Ty det som icke registrerats har icke ägt rum.... (H)
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 14:14Jag bedrev ju typ hela veckans totala mängd träning idag så det var tur att det löste sig. 😀
Jag bedrev ju typ hela veckans totala mängd träning idag så det var tur att det löste sig. 😀
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 15:38Kristina har ju faktiskt helt rätt, är det inte loggat är det inte träning på riktigt. Själv hade jag problemet att jag inte vägde något alls imorse under flera timmar.
Kristina har ju faktiskt helt rätt, är det inte loggat är det inte träning på riktigt. Själv hade jag problemet att jag inte vägde något alls imorse under flera timmar.
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 16:00Pffft.. jag har inte haft någon puls på snart två veckor, och då bara i några få sekunder.
Pffft.. jag har inte haft någon puls på snart två veckor, och då bara i några få sekunder.