Quote from Guest on 6 February 2008, 18:16Hej!
jag har en idé som kanske redan finns, men anyway, here we go:
Att man kan registera videoklipp i gruppen för snabbare sökning, t.ex idag klistarade jag in en ett klipp om hantellyft. Säg att nån sen vill titta på detta klipp, då måste man hitta di
Hej!
jag har en idé som kanske redan finns, men anyway, here we go:
Att man kan registera videoklipp i gruppen för snabbare sökning, t.ex idag klistarade jag in en ett klipp om hantellyft. Säg att nån sen vill titta på detta klipp, då måste man hitta di
Quote from Galderma Fritidsförening on 6 February 2008, 18:26det verkar kanonbra! hur många gånger har man inte suttit flera timmar och letat febrilt efter en länk till ett klipp som någon har lagt i en diskussion... 🙂
det verkar kanonbra! hur många gånger har man inte suttit flera timmar och letat febrilt efter en länk till ett klipp som någon har lagt i en diskussion... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 08:54Ett tips kan ju vara att använda flaggan vid intressanta inlägg som man vill kolla senare. När man gjort det kan man ta bort flaggan.
Ett tips kan ju vara att använda flaggan vid intressanta inlägg som man vill kolla senare. När man gjort det kan man ta bort flaggan.
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 17:25Bra tips Raymond...
fast det funkar ju inte om man vid ett tillfälle inte alls är intresserad men sen, två månader senare eller nåt, kommer på att "jo, just det! Det va det ju nån som skrev om..." och så börjar man leta som en galning efter en tråd som
Bra tips Raymond...
fast det funkar ju inte om man vid ett tillfälle inte alls är intresserad men sen, två månader senare eller nåt, kommer på att "jo, just det! Det va det ju nån som skrev om..." och så börjar man leta som en galning efter en tråd som
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 17:57"Ibland spårar vi ju ur"
Skojar Du? 😀
"Ibland spårar vi ju ur"
Skojar Du? 😀
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:01He he he... Okej, vi spårar nog ALLTID ur, mer eller mindre (H:).
He he he... Okej, vi spårar nog ALLTID ur, mer eller mindre (H:).
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:45jag brukar spara direktlänken i favoriter
jag brukar spara direktlänken i favoriter
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 20:28Kan ju även finnas tillfällen då man inte vet om att klippet finns, t.ex om jag känner för att kolla in lite schysst crawltenik, så skulle jag kunna leta igenom videoklippen i gruppen simming efter popov+stilstudie...
(ok, ALLT finns på youtube, men här
Kan ju även finnas tillfällen då man inte vet om att klippet finns, t.ex om jag känner för att kolla in lite schysst crawltenik, så skulle jag kunna leta igenom videoklippen i gruppen simming efter popov+stilstudie...
(ok, ALLT finns på youtube, men här