Quote from Guest on 2 February 2008, 17:02Hej hej,
Jag undrar på en liten sak: finns det möjligheter för att registrera vilodagar/skada i sin kalender? (dagar en inte aktivt tränar)
Hej hej,
Jag undrar på en liten sak: finns det möjligheter för att registrera vilodagar/skada i sin kalender? (dagar en inte aktivt tränar)
Quote from Lotta Lindström on 2 February 2008, 17:12Det finns en rubrik "sjukdom/skada" men ingen som heter "vilodag". När jag tänkter på det kanske det borde finnas det
Det finns en rubrik "sjukdom/skada" men ingen som heter "vilodag". När jag tänkter på det kanske det borde finnas det
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2008, 17:16Vad är det för skillnad på de dagar då du inte registrerar nåt och dom dagar där du vill registrera vilodag?
Vad är det för skillnad på de dagar då du inte registrerar nåt och dom dagar där du vill registrera vilodag?
Quote from mårten jansson on 2 February 2008, 17:34Jag brukar skriva vilodag som kommentar. Men om det finns som träningpass ger det tex möjlighet att räkna ut hur många vilodagar man haft under en period.
Jag brukar skriva vilodag som kommentar. Men om det finns som träningpass ger det tex möjlighet att räkna ut hur många vilodagar man haft under en period.
Quote from Magnus Gelang on 2 February 2008, 18:27Denise: Vad skriver du för aktivitet då? Som du skriver den kommentaren till menar jag.
Denise: Vad skriver du för aktivitet då? Som du skriver den kommentaren till menar jag.
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 18:42Jag tror Denize menar att hon skriver en dagsnotering. Då behövs ingen aktivitet. Man klickar på "Registrera vikt m.m." eller på datumet i kalendern för att få fram det.
Jag tror Denize menar att hon skriver en dagsnotering. Då behövs ingen aktivitet. Man klickar på "Registrera vikt m.m." eller på datumet i kalendern för att få fram det.
Quote from mårten jansson on 2 February 2008, 18:58Det var precis vad jag menade 🙂
Det var precis vad jag menade 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 19:05Wow, jag kanske är klärvoajant! 😉
Jag tycker fortfarande att denna knapp borde byta namn till "Notering" eller nåt. Utan "vikt m.m.".
Wow, jag kanske är klärvoajant! 😉
Jag tycker fortfarande att denna knapp borde byta namn till "Notering" eller nåt. Utan "vikt m.m.".
Quote from Magnus Gelang on 2 February 2008, 21:06Aha ok,,,ja den funktionen har jag aldrig använt mig av 🙂
Aha ok,,,ja den funktionen har jag aldrig använt mig av 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 21:08🙂 Lysande!!! Just möjligheten att kunna regga sjukdom utan att det blir en aktiv dag har jag funderat över massor!!!
🙂 Lysande!!! Just möjligheten att kunna regga sjukdom utan att det blir en aktiv dag har jag funderat över massor!!!