Quote from Guest on 5 April 2011, 11:33När jag registrerat min träning, ritat in en ny runda mm händer ingenting när jag klickar på knappen Spara. Tidigare kom Kalendern upp men nu syns bara en färgad ruta på dagens datum. Jag använder Mozilla Firefox 3.6.16. Vad är det för fel?
När jag registrerat min träning, ritat in en ny runda mm händer ingenting när jag klickar på knappen Spara. Tidigare kom Kalendern upp men nu syns bara en färgad ruta på dagens datum. Jag använder Mozilla Firefox 3.6.16. Vad är det för fel?
Quote from Camilla Höög on 5 April 2011, 11:43Den färgade rutan visar bara vilken dag som är idag.
Jag har gjort 2 tester: Firefox 3.6.16 och Chromium 10.0
Båda testerna var lyckade, så jag kan inte bidraga med något.Starta om datorn och testa att regga igen är bästa tipset jag kan ge.
Den färgade rutan visar bara vilken dag som är idag.
Jag har gjort 2 tester: Firefox 3.6.16 och Chromium 10.0
Båda testerna var lyckade, så jag kan inte bidraga med något.
Starta om datorn och testa att regga igen är bästa tipset jag kan ge.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 12:37Tack för tipset. Det fungerar nu.
Tack för tipset. Det fungerar nu.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 18:59Verkar som mitt problem att spara berör registreringen av Puls mm. Om jag sparar efter att registrerat Träningsform, Antal minuter, Runda går allt bra. Om jag sedan öppnar posten igen och registrerar Puls mm, går det inte att spara dessa data.
Verkar som mitt problem att spara berör registreringen av Puls mm. Om jag sparar efter att registrerat Träningsform, Antal minuter, Runda går allt bra. Om jag sedan öppnar posten igen och registrerar Puls mm, går det inte att spara dessa data.