Quote from Guest on 10 April 2014, 15:36Ni alla här som registrerar eran träning gör ni det enbart för eran egen skull eller för någon annan? Nyfiken bara.
Ni alla här som registrerar eran träning gör ni det enbart för eran egen skull eller för någon annan? Nyfiken bara.
Quote from Funbeat user on 10 April 2014, 15:46Dels för min egen skull, som ett kvitto på att jag faktiskt HAR tränat (fastän min "riktiga" träningsdagbok är ett offlinedokument). Dels för att dela med mina vänner som tränar.
Dels för min egen skull, som ett kvitto på att jag faktiskt HAR tränat (fastän min "riktiga" träningsdagbok är ett offlinedokument). Dels för att dela med mina vänner som tränar.
Quote from Funbeat user on 10 April 2014, 16:33Tack för svaret
Tack för svaret
Quote from Magnus Gelang on 10 April 2014, 20:46För min egen skull. Sen har jag en del vänner på min lista och man kan ju tävla lite med några av dem (inte alla för vi är på helt olika nivåer), men jag reggar egentligen för min skull.
För min egen skull. Sen har jag en del vänner på min lista och man kan ju tävla lite med några av dem (inte alla för vi är på helt olika nivåer), men jag reggar egentligen för min skull.
Quote from Funbeat user on 10 April 2014, 21:02Tack för svaret
Tack för svaret
Quote from Catharina Brattlin on 11 April 2014, 23:07Jag registrerar enkom och allena för min egen skull. Jag bryr mig inte om hur, vad, hur mycket eller när andra tränar och är helt övertygad om att andra känner likadant inför min träning. Varför skulle de det? Liksom. 🙂
Jag registrerar enkom och allena för min egen skull. Jag bryr mig inte om hur, vad, hur mycket eller när andra tränar och är helt övertygad om att andra känner likadant inför min träning. Varför skulle de det? Liksom. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 23:18Tack för svaret
Tack för svaret
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 23:34Du som frågar Camilla, varför reggar du?
Du som frågar Camilla, varför reggar du?
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 23:40För min egen skull för att jag om säg 1 år ska kunna gå tillbaka och se vad och hur jag tränade. Så det är därför jag registrerar allt.
För min egen skull för att jag om säg 1 år ska kunna gå tillbaka och se vad och hur jag tränade. Så det är därför jag registrerar allt.
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 23:43Låter bra Camilla. Ungefär som jag gör.
Låter bra Camilla. Ungefär som jag gör.