Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

vad för regler och pris ska vi ha i tävlingen?

exempel på regler: # att man får/inte får räkna med det man springer (vilket bara verkar vara jag därav frågan)
# man registrerar det under samma sak allihopa (jag registrerar stegen under kategorin gång och har på noll minuter och skriver in steg på reps

alltså ska man ha på sig stegräknaren hela dagen? när jag går in till busstationen på morgonen (vi samåker därifrån till skolan)... räknas det som promenad då eller är det "vardagsmotion"?!

jag har på den hela dagen och det är det jag har registrerat unger "gång", hitills har jag haft på den under löpningen/räknat med det med. men promenader tycker jag man ska räkna med. jag tänkte mest att jag kanske inte ska räkna med löpningen för på ett

okej, men jag kan alltså räkna med stegen jag får när jag prominixar?!

vars ser jag förresten hur många steg du har gått under en dag?!!

jag registerar det under "gång" (kolla kalendern) därför skriver jag 0 minuter på dom "passen"

altså antalet steg är reps (har skrivit ner bara just över en vecka)

okej. men hur går tävlingen till egentligen? det måste väl va typ vem som går mest under en viss period eller?!!

det hade jag tänkt att vi skulle prata om

antingen tar vi kanske vem som går mest under en bestämd tidsperiod (tex maj-juni-juli)

eller kanske en obeständ tidsbegränsning (tex från nu i påsk till när du kommer till lse nästa gång)

eller så summerar man

12