Quote from Guest on 22 January 2010, 10:21Hej!
Jag opererade mitt knä i fredas:(, och igår började cykla på triener igen fast bara mellan 30-50 kadens jätte lätt växel, frågan är om det bra och cykla redan nu eller vänta eller finns det annat jag kan göra?
Hej!
Jag opererade mitt knä i fredas:(, och igår började cykla på triener igen fast bara mellan 30-50 kadens jätte lätt växel, frågan är om det bra och cykla redan nu eller vänta eller finns det annat jag kan göra?
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 10:31Det var inte så att läkaren gav dig lite kloka råd?
Det var inte så att läkaren gav dig lite kloka råd?
Quote from Kerstin Söderquist on 22 January 2010, 10:43han sa träna när du känner för det;) nästan så sa han, jag kunde inte sova inatt av smärta i knät,
han sa träna när du känner för det;) nästan så sa han, jag kunde inte sova inatt av smärta i knät,
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 11:39var till doktorn med mitt knä som fick sig en liten vridning i samband med skidåkning.
Hon sa att det fanns så mycket smärtsensorer i knän så det var ingen fara och belasta så länge inte smärtan blev för stor.
Jag tror att hade du så ont i knäet i natt
var till doktorn med mitt knä som fick sig en liten vridning i samband med skidåkning.
Hon sa att det fanns så mycket smärtsensorer i knän så det var ingen fara och belasta så länge inte smärtan blev för stor.
Jag tror att hade du så ont i knäet i natt
Quote from Kerstin Söderquist on 22 January 2010, 14:53det jag e rädd för det mästa att förvära läkningstiden/läkningsprocessen genom att sätta mig på cykel alibris för tidigt t-)..
en sak till kan jag träna (cykla/styrka) andra vänstra benen så länge?
Tacksam för avar:)
det jag e rädd för det mästa att förvära läkningstiden/läkningsprocessen genom att sätta mig på cykel alibris för tidigt t-)..
en sak till kan jag träna (cykla/styrka) andra vänstra benen så länge?
Tacksam för avar:)
Quote from Kerstin Söderquist on 22 January 2010, 15:03men Bernt ar bara hemma eller?
sen efter de 4V vad gjorde du för någonting? cykla på en ggå?
Förra säsongen gick aldrig till det.
Och nu den här säsongen operation:(((((
men Bernt ar bara hemma eller?
sen efter de 4V vad gjorde du för någonting? cykla på en ggå?
Förra säsongen gick aldrig till det.
Och nu den här säsongen operation:(((((
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 15:20Hej,jag operarde min menisk 08.Jag började köra på trainer 5dagar efter operation,gick jättebra.
felet jag gjorde var att börja jogga med.Det var riktigt korkat,hade jätteproblem med knäet pga av detta ,fast då ville jag inte tro att det berodde på löpni
Hej,jag operarde min menisk 08.Jag började köra på trainer 5dagar efter operation,gick jättebra.
felet jag gjorde var att börja jogga med.Det var riktigt korkat,hade jätteproblem med knäet pga av detta ,fast då ville jag inte tro att det berodde på löpni
Quote from Kerstin Söderquist on 22 January 2010, 15:46Va kul att det gick jätte bra:)
Va kul att det gick jätte bra:)
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 15:53Ang. att träna det friska benet:
Nu kommer du ju inte vara borta så länge, så det gör kanske inget. Men annars skulle jag inte göra det.
Jag opererade mitt högra knä för länge sen. Jag var borta ganska länge, så det benet tappade en hel del muskelmassa.
Ang. att träna det friska benet:
Nu kommer du ju inte vara borta så länge, så det gör kanske inget. Men annars skulle jag inte göra det.
Jag opererade mitt högra knä för länge sen. Jag var borta ganska länge, så det benet tappade en hel del muskelmassa.
Quote from Kerstin Söderquist on 22 January 2010, 22:46några säger 6 mån andra 4-6V och läkaern säger 2V, självv har jag panick att missa mina mål.
några säger 6 mån andra 4-6V och läkaern säger 2V, självv har jag panick att missa mina mål.