Quote from Guest on 31 December 2011, 11:08får upp en mycket irriterande reklamruta till höger när jag ska titta i min kalender.. lyckas inte få bort den! någon som vet hur man gör?
får upp en mycket irriterande reklamruta till höger när jag ska titta i min kalender.. lyckas inte få bort den! någon som vet hur man gör?
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 11:18Sant, de reklamrutorna som höger med när man scrollar till höger ligger över summeringsspalten i kalendern. Det känns nytt.
Win 7, Chrome 16
Sant, de reklamrutorna som höger med när man scrollar till höger ligger över summeringsspalten i kalendern. Det känns nytt.
Win 7, Chrome 16
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 03:08Ja och helt värdelöst.
/Samma uppsättning som Anna.
Ja och helt värdelöst.
/Samma uppsättning som Anna.
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 04:13Reklamen gör även att det inte går att göra inlägg med iFåne/safari ibland. Detta hände även när detta skulle skrivas. Tangentbordet försvinner varje gång man försöker skriva. En sak man då kan göra är att stänga ner fönstret och börja om. Det andra man k
Reklamen gör även att det inte går att göra inlägg med iFåne/safari ibland. Detta hände även när detta skulle skrivas. Tangentbordet försvinner varje gång man försöker skriva. En sak man då kan göra är att stänga ner fönstret och börja om. Det andra man k
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 09:30Hade stora problem med detta förut med explorer/Windows xp men ändrade till Chrome och problemet försvann. Men nu ser jag att reklamen smygit sig in i kalenderns yttersta högerkant igen, inte så mycket som tidigare i explorer men jäkligt irriterande ändå
Hade stora problem med detta förut med explorer/Windows xp men ändrade till Chrome och problemet försvann. Men nu ser jag att reklamen smygit sig in i kalenderns yttersta högerkant igen, inte så mycket som tidigare i explorer men jäkligt irriterande ändå