Quote from Guest on 18 April 2010, 19:57Vet inte om det är något jag kan göra något åt själv, men biom-reklamen har lagt sig rakt över min kalender. På "Min startsida" och "Min träning" ligger den fint till höger, men PÅ kalendern så att jag inte ser mina pass.
?
Vet inte om det är något jag kan göra något åt själv, men biom-reklamen har lagt sig rakt över min kalender. På "Min startsida" och "Min träning" ligger den fint till höger, men PÅ kalendern så att jag inte ser mina pass.
?
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 20:07Ett tecken antagligen
Ett tecken antagligen
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 20:11Ok, den försvinner om jag köper ett par...:-)
Ok, den försvinner om jag köper ett par...:-)
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 April 2010, 20:12Jag har också haft problem med reklam över kalendern ibland.
Vet dock inte vad det beror på.
Jag har också haft problem med reklam över kalendern ibland.
Vet dock inte vad det beror på.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 20:24Anders, det är förmodligen något strul med radbrytningen av nån text i din kalender. (Det är lite knepigt att få till på ett bra sätt). Jag har ingen bra lösning på rak arm, men undrar ändå vad du använder för webbläsare.
Anders, det är förmodligen något strul med radbrytningen av nån text i din kalender. (Det är lite knepigt att få till på ett bra sätt). Jag har ingen bra lösning på rak arm, men undrar ändå vad du använder för webbläsare.
Quote from Magnus Gelang on 18 April 2010, 21:26Jag har inte problem med reklamen i kalendern, men i forumet. När nån lägger in en för stor bild så forumet breder ut sig i sidled så hamnar reklamen över så jag inte kan se vem som skrivit startinlägget 🙁
Jag har inte problem med reklamen i kalendern, men i forumet. När nån lägger in en för stor bild så forumet breder ut sig i sidled så hamnar reklamen över så jag inte kan se vem som skrivit startinlägget 🙁
Quote from Bertil Nolheim on 18 April 2010, 21:46+1
+1
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:05ie8
ie8
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:10Funkar klockrent för mig med Vista och Firefox.
Är det både Biom och Krill-reklamen för er med problem?
Funkar klockrent för mig med Vista och Firefox.
Är det både Biom och Krill-reklamen för er med problem?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 09:21Antagligen är det ett enstaka träningspass som har ett långt ord som inte blir riktigt rätt radbrutet. Det innebär att om man inte visar just det träningspasset i kalender så kommer problemet inte att uppstå (plus att man behöver köra en browser där radbr
Antagligen är det ett enstaka träningspass som har ett långt ord som inte blir riktigt rätt radbrutet. Det innebär att om man inte visar just det träningspasset i kalender så kommer problemet inte att uppstå (plus att man behöver köra en browser där radbr