Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Reklamen skymmer min topplista. Trodde först bara att det vara på jobbet då den datorn brukar visa sidor lite knäppt, men det vara samma hemma.

Är det ett fel på sidan eller kan jag ändra några inställningar och rätta till det?

På min sida ser det ut som det ska. Men om jag går in på din så ligger reklamen en bit in på det vita. Kanske är det så att din sida är lite bredare pga kortet på stjärngossen i bloggen. Bara en teori. 🙂

Ja, det skulle det kanske kunna vara just där, men samma sak händer på min startsida med topplistan och där finns ingen stjärngosse 🙂

har sett det hos vissa med långa blogginlägg. men det brukar försvinna efter ett tag.

Jag ser också reklamen över det vita ibland, jag tror att det är när någon skrivit en rad utan radbrytningar så att någon diskussion blir bredare.

Men har jag missat något?...Blogginlägg ligger ju inte på min startsida (den kan ju inte ni se antar jag) där bl a min topplista finns.

Men även om det blir så på "min träning" sida med bloggen så borde det handla om ett fel likväl 🙂

Men nu tror jag visst att det inte är så längre...Härligt 😀

Jag får så på vissa trådar där folk kastar in enorma bilder på orangea skor. Dock endast där.

Vad är det för j-a stil? OCh oranga skor, det är ju sjukt ju 🙂

Dålig uppfostran tror jag.