Quote from Guest on 14 September 2011, 19:06tycker jag är extremt irriterande. Orsak att sluta läsa Aftonbladet på nätet. Snälla ta bort eländet.
tycker jag är extremt irriterande. Orsak att sluta läsa Aftonbladet på nätet. Snälla ta bort eländet.
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 19:16Olle svarade på annan plats att annonsören betalar extra för det. Och det är annonserna som gör att Funbeat är gratis för oss att använda.
Tyvärr får vi leva med det.
Olle svarade på annan plats att annonsören betalar extra för det. Och det är annonserna som gör att Funbeat är gratis för oss att använda.
Tyvärr får vi leva med det.
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2011, 19:27Förstår iofs inte hur du kan jämföra Aftonbladet med Funbeat 🙂
Förstår iofs inte hur du kan jämföra Aftonbladet med Funbeat 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 20:07Funbeat är (som tur är) långt ifrån aftonbladet.
Som jag sade i någon annan tråd är jag mycket tveksam till att det gör att någon mer bryr sig om reklamen. Jag tror mest det bara gör användarna mer irriterade.
Men visst, vill de betala funbeat mer penga
Funbeat är (som tur är) långt ifrån aftonbladet.
Som jag sade i någon annan tråd är jag mycket tveksam till att det gör att någon mer bryr sig om reklamen. Jag tror mest det bara gör användarna mer irriterade.
Men visst, vill de betala funbeat mer penga
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:28Jag tror bara att det gör att fler väljer bort reklamen. Hade reklamen stått still så hade det ju inte varit något problem, men allt dethär hoppandet är irriterande till tusen.
Jag tror bara att det gör att fler väljer bort reklamen. Hade reklamen stått still så hade det ju inte varit något problem, men allt dethär hoppandet är irriterande till tusen.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:36Då får man väl kontakta dem som har sådan reklam och gnälla. Om tillräckligt många gör det kanske de slutar. Eller också tänker de att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet.
Då får man väl kontakta dem som har sådan reklam och gnälla. Om tillräckligt många gör det kanske de slutar. Eller också tänker de att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet.
Quote from ellen olsson on 14 September 2011, 21:40Ibland brukar jag tala om för "irriterande näringsidkare" vad de gjort för att reta mig och vad konsekvenserna för deras del kommer att bli. Vissa verkar bry sig medan andra skiter högaktningsfullt i det.
Ibland brukar jag tala om för "irriterande näringsidkare" vad de gjort för att reta mig och vad konsekvenserna för deras del kommer att bli. Vissa verkar bry sig medan andra skiter högaktningsfullt i det.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:44Jag justerade bara bredden lite på webläsaren så syns inte reklamen alls. Jag vill inte beröva Olle annonsörena, men jag vill samtidigt slippa se eländet. Så länge jag kan dölja reklamen på det här viset är jag nöjd, men om Funbeat plötsligt börjar anpass
Jag justerade bara bredden lite på webläsaren så syns inte reklamen alls. Jag vill inte beröva Olle annonsörena, men jag vill samtidigt slippa se eländet. Så länge jag kan dölja reklamen på det här viset är jag nöjd, men om Funbeat plötsligt börjar anpass