Quote from Guest on 11 June 2011, 14:48Problem: Omöjligt att skriva ett inlägg eftersom bokstäverna som man vill trycka på(tangentbord) försvinner i sin iPhone.
Workaround: Stäng ner aktuellt fönster. För oavsett hur många gånger du försöker påbörja skrivning så kommer dina eftertraktade boks
Problem: Omöjligt att skriva ett inlägg eftersom bokstäverna som man vill trycka på(tangentbord) försvinner i sin iPhone.
Workaround: Stäng ner aktuellt fönster. För oavsett hur många gånger du försöker påbörja skrivning så kommer dina eftertraktade boks
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 14:58Testar att svara på iPhonen, det verkar gå bra. Reklam: NGLI, Ticket & Studsexperten.
Testar att svara på iPhonen, det verkar gå bra. Reklam: NGLI, Ticket & Studsexperten.
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 15:30Svarar nu också via iPhone, och det funkar bra.
Men när det inte funkar bra så funkar det dåligt. Och det dynamiska(förutom folket) på den här sidan lär vara reklamen. Och då är den bad! Väldigt baaaad!Hyrbilar och ticket.
Svarar nu också via iPhone, och det funkar bra.
Men när det inte funkar bra så funkar det dåligt. Och det dynamiska(förutom folket) på den här sidan lär vara reklamen. Och då är den bad! Väldigt baaaad!
Hyrbilar och ticket.
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 15:49Intressant. Fick precis beteendet du beskriver på en annan sida. Den innehöll bara två textfält och en knapp, inget mer. Problemet försvann inte vid omladdning, men efter att jag stängt några öppna flikar. Har aldrig varit med om det förut, men å andra si
Intressant. Fick precis beteendet du beskriver på en annan sida. Den innehöll bara två textfält och en knapp, inget mer. Problemet försvann inte vid omladdning, men efter att jag stängt några öppna flikar. Har aldrig varit med om det förut, men å andra si
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 15:56Gissar på någon uppdatering som sker i flash. Frågan angående hönan och ägget blir gökreklamen.
Gissar på någon uppdatering som sker i flash. Frågan angående hönan och ägget blir gökreklamen.
Quote from Rasmus Olsson on 11 June 2011, 15:58Har annars upptäckt att det kan ta flera sekunder från jag tryckt en bokstav, tills den syns... enerverande.
Har annars upptäckt att det kan ta flera sekunder från jag tryckt en bokstav, tills den syns... enerverande.