Quote from Guest on 14 March 2012, 20:31Hej
Jag har en Garmin 310 xt och hade också problemet med att det tog längre och längre tid att ladda upp träningar till funbeat.
Efter lite mailande till Garmin support och lite testande så hittade jag en lösning som gäller för Windows 7.
Om man tar
Hej
Jag har en Garmin 310 xt och hade också problemet med att det tog längre och längre tid att ladda upp träningar till funbeat.
Efter lite mailande till Garmin support och lite testande så hittade jag en lösning som gäller för Windows 7.
Om man tar
Quote from Funbeat user on 14 March 2012, 20:41Provade att rensa allt i History efter att ha kopierat till History_old men när jag försöker importera i Funbeat (nya varianten) kommer listan på gamla aktiviteter upp i alla fall. Någon som vet var detta lagras? Blir samma sak i Chrome och FF så det ligg
Provade att rensa allt i History efter att ha kopierat till History_old men när jag försöker importera i Funbeat (nya varianten) kommer listan på gamla aktiviteter upp i alla fall. Någon som vet var detta lagras? Blir samma sak i Chrome och FF så det ligg