Quote from Guest on 25 June 2008, 11:02Du har ju annonserat att man kan få repetioner som mål nu, vilket är kanonbra och efterlängtat.
Men jag får det inte att fungera, iallafall inte i kalendern.
När jag väljer "Mina mål" fungerar det fint, där har jag liggande staplar, gröna de veckor jag kl
Du har ju annonserat att man kan få repetioner som mål nu, vilket är kanonbra och efterlängtat.
Men jag får det inte att fungera, iallafall inte i kalendern.
När jag väljer "Mina mål" fungerar det fint, där har jag liggande staplar, gröna de veckor jag kl
Quote from Olof Robertson on 25 June 2008, 11:12Jag har samma problem, på förstasidan och under mina mål följer den det jag skrivit in, men i kalendern står bara rött 0 % oavsett om jag klarar målet eller ej.
F ö är jag jätteglad att man kan skriva in reps som mål - skooooj! 🙂
Jag har samma problem, på förstasidan och under mina mål följer den det jag skrivit in, men i kalendern står bara rött 0 % oavsett om jag klarar målet eller ej.
F ö är jag jätteglad att man kan skriva in reps som mål - skooooj! 🙂
Quote from Magnus Gelang on 25 June 2008, 11:59Ja men då är det iallafall inte jag som gjort nåt fel 🙂 Hoppas Olle ser vårt lilla rop och att det går att räta till.
Ja men då är det iallafall inte jag som gjort nåt fel 🙂 Hoppas Olle ser vårt lilla rop och att det går att räta till.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:54Problemet är noterat! Jag ska åtgärda så snart som möjligt!
Problemet är noterat! Jag ska åtgärda så snart som möjligt!
Quote from Magnus Gelang on 27 June 2008, 11:10Då tackar jag även här 🙂
Då tackar jag även här 🙂
Quote from Olof Robertson on 28 June 2008, 10:41Finemang Olle! 🙂
Finemang Olle! 🙂