Quote from Guest on 1 November 2008, 11:08Hej,
när jag lägger in en träning och väljer en av mina löprundor så förväntade jag mig att jag kunde använda "Repetitioner" för att dubblera totalen om jag sprungit två varv. Det tycks inte fungera så eller gör jag något fel?
Hej,
när jag lägger in en träning och väljer en av mina löprundor så förväntade jag mig att jag kunde använda "Repetitioner" för att dubblera totalen om jag sprungit två varv. Det tycks inte fungera så eller gör jag något fel?
Quote from mårten jansson on 1 November 2008, 11:18Reptitioner är till för att användas för tex steg... Du kan inte använda det för att repetera hela träningspasset.
Reptitioner är till för att användas för tex steg... Du kan inte använda det för att repetera hela träningspasset.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 11:52OK. tack.
Hade varit smidigt med en sådan funktion att summera ihop varv, när man t ex springer ett antal varv på ett elljusspår.
OK. tack.
Hade varit smidigt med en sådan funktion att summera ihop varv, när man t ex springer ett antal varv på ett elljusspår.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:20Stefan, om du lägger in varven som intervaller (finns i högra menyn på träningssidan) så får du en sådan summering 🙂
Stefan, om du lägger in varven som intervaller (finns i högra menyn på träningssidan) så får du en sådan summering 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 10:37OK, men jag måste väl i så fall lägga in varje enskilt varv för sig för att totalen skall bli den riktiga(?) T ex om jag springer 5 varv på en 2,5 km slinga skulle jag vilja lägga in Löp runda: 2,5 och Repetitioner (varv): 5, vilket skulle resultera i tot
OK, men jag måste väl i så fall lägga in varje enskilt varv för sig för att totalen skall bli den riktiga(?) T ex om jag springer 5 varv på en 2,5 km slinga skulle jag vilja lägga in Löp runda: 2,5 och Repetitioner (varv): 5, vilket skulle resultera i tot
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 10:57Det stämmer, i den funktionen måste du fortfarnde lägga in varven var och för sig, det är bara summeringen som är "gratis" (vilket ju kan vara praktiskt om det är en konstig varvlängd som är svår att summera i huvudet). Det kanske trots allt är enklare at
Det stämmer, i den funktionen måste du fortfarnde lägga in varven var och för sig, det är bara summeringen som är "gratis" (vilket ju kan vara praktiskt om det är en konstig varvlängd som är svår att summera i huvudet). Det kanske trots allt är enklare at