Quote from Guest on 24 February 2006, 20:47Nu är det snart dags att börja planera inför vårt äventyr!!
Nu är det snart dags att börja planera inför vårt äventyr!!
Quote from Kristina Areskoug on 24 February 2006, 20:57jaaa
=) fan va kul
jaaa
=) fan va kul
Quote from malin karlsson on 25 February 2006, 18:31Jag färgade håret idag igen, då blev det ännu värre 🙁 Så nu sitter jag här och väntar på att den 3:e omgången färgning ska bli klar.. Nu blev det brunt igen så man lär ju inte se någon skillnad.. haha! Nu kan jag lova att jag ALDRIG mer ska färga håret h
Jag färgade håret idag igen, då blev det ännu värre 🙁 Så nu sitter jag här och väntar på att den 3:e omgången färgning ska bli klar.. Nu blev det brunt igen så man lär ju inte se någon skillnad.. haha! Nu kan jag lova att jag ALDRIG mer ska färga håret h
Quote from Kristina Areskoug on 26 February 2006, 23:39lena lena lena... jag säger då d.... bra att d blev bra till slut iaf 😛
love U
puss
lena lena lena... jag säger då d.... bra att d blev bra till slut iaf 😛
love U
puss
Quote from malin karlsson on 1 March 2006, 08:32Hej Hopp! Nu har jag blivit lite småförkyld.. Så det blir ingen träning för mig denna vecka... Vill inte riskera att bli sämre eftersom jag ska hälsa på dig i helgen :)))
Jag får ta tag i det på Måndag igen... Då jävlar! :))
Hej Hopp! Nu har jag blivit lite småförkyld.. Så det blir ingen träning för mig denna vecka... Vill inte riskera att bli sämre eftersom jag ska hälsa på dig i helgen :)))
Jag får ta tag i det på Måndag igen... Då jävlar! :))
Quote from malin karlsson on 7 March 2006, 08:11Hej hopp min sockertopp 🙂
Hur går det med allting?
Jag har precis varit ute och gått i 50 minuter med Mimmi innan jobbet... riktigt kallt va det... men känns skönt!
Hej hopp min sockertopp 🙂
Hur går det med allting?
Jag har precis varit ute och gått i 50 minuter med Mimmi innan jobbet... riktigt kallt va det... men känns skönt!
Quote from malin karlsson on 20 March 2006, 10:21Hej! Tänkte bara skriva några rader här... 🙂
Hur går det med träningen? Här går det sådär.. har tappat gnistan just nu, det är inge roligt längre... Men hoppas att man blir peppad snart igen...
Hej så länge!
Hej! Tänkte bara skriva några rader här... 🙂
Hur går det med träningen? Här går det sådär.. har tappat gnistan just nu, det är inge roligt längre... Men hoppas att man blir peppad snart igen...
Hej så länge!