Quote from Guest on 16 April 2010, 07:27Jag undrar hur jag ska göra med mitt reservdäck(tub) som jag förlimmade förra säsongen och inte använt, är det bara att lägga på nytt lim och vika ihop däcket och ta det med sig?
Jag undrar hur jag ska göra med mitt reservdäck(tub) som jag förlimmade förra säsongen och inte använt, är det bara att lägga på nytt lim och vika ihop däcket och ta det med sig?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 07:37Ingen som kör med tubdäck(reserv)?
Ingen som kör med tubdäck(reserv)?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 08:38Det är bara att köra.
Däremot ska du kanske limma om tuben på fälgen.
Beroende på hur hjulet har förvarats.
Det är bara att köra.
Däremot ska du kanske limma om tuben på fälgen.
Beroende på hur hjulet har förvarats.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:47Vet ej om jag missuppfattar dig, det gäller alltså reservdäcket som jag har med mig när jag när jag cyklar.
Stryker jag bara på lim över det gamla limmet eller...........?
Vet ej om jag missuppfattar dig, det gäller alltså reservdäcket som jag har med mig när jag när jag cyklar.
Stryker jag bara på lim över det gamla limmet eller...........?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:56Jag tolkar det som att man kan lägga på lite nytt lim på fälgarna, dvs ta bort sittande tub.
Jag tolkar det som att man kan lägga på lite nytt lim på fälgarna, dvs ta bort sittande tub.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 12:24Är det bättre att ta med sig ett däck som inte är limmat och istället lägga på lim på hjulet?
Är det bättre att ta med sig ett däck som inte är limmat och istället lägga på lim på hjulet?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 13:00Din reserv är just en reserv och behöver inte limmas om, igen.
Däremot så är det läge att friska upp limmet på fälgen om det har torkat.
Ingen hit att försöka få loss något som sitter som berget en stilla afton i ösregn.Tuber har en tendens att sitta fa
Din reserv är just en reserv och behöver inte limmas om, igen.
Däremot så är det läge att friska upp limmet på fälgen om det har torkat.
Ingen hit att försöka få loss något som sitter som berget en stilla afton i ösregn.
Tuber har en tendens att sitta fa