Quote from Guest on 20 February 2013, 18:55Hej är det någon som har erfarenhet av näthandel via Chain Reaction?
Undrar hur det fungerar med leverans tider, returer mm.
/Per
Hej är det någon som har erfarenhet av näthandel via Chain Reaction?
Undrar hur det fungerar med leverans tider, returer mm.
/Per
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 19:05Köpte lite prylar på januarirean, trots att det är fri frakt så skickade dom prylarna i tre pkt. då det var olika lev. datum, skiljde en dag!
Fungera bra mao.
Köpte lite prylar på januarirean, trots att det är fri frakt så skickade dom prylarna i tre pkt. då det var olika lev. datum, skiljde en dag!
Fungera bra mao.
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 19:53Har handlat där några gånger. Allt har fungerat som förväntat, bra alltså.
Enda gången det strulat var när Schenker spred paket över hela Sverige men i det fallet varit CRC väldigt hjälpsamma.
Har handlat där några gånger. Allt har fungerat som förväntat, bra alltså.
Enda gången det strulat var när Schenker spred paket över hela Sverige men i det fallet varit CRC väldigt hjälpsamma.
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 20:57CRC brukar funka fint tycker jag. 🙂
CRC brukar funka fint tycker jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 22:35Kan bara instämma angående CRC. Fick mina prylar idag????????
Kan bara instämma angående CRC. Fick mina prylar idag????????
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 22:54Jag kan även tipsa om http://www.bike-discount.de
De brukar ha bra priser och jag har alltid fått mina varor inom en vecka.
Jag kan även tipsa om http://www.bike-discount.de
De brukar ha bra priser och jag har alltid fått mina varor inom en vecka.
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 23:08I princip alla de stora näthandlarna inom cykel, triathlon, löpning etc. inom EU fungerar idag i princip klanderfritt avseende leveranser, returer, m.m. Vid problem med leveranser är det för det mesta den lokala distributören som krånglar. Min uppfattning
I princip alla de stora näthandlarna inom cykel, triathlon, löpning etc. inom EU fungerar idag i princip klanderfritt avseende leveranser, returer, m.m. Vid problem med leveranser är det för det mesta den lokala distributören som krånglar. Min uppfattning
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 07:38En av mina vänner handlar där ofta och är grymt nöjd! Har inte testat det än.
En av mina vänner handlar där ofta och är grymt nöjd! Har inte testat det än.
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 08:56Har handlat problemfritt på CRC, Merlin Cycles, Pro Bike Kit, Veclo och Bike24. 🙂
Har handlat problemfritt på CRC, Merlin Cycles, Pro Bike Kit, Veclo och Bike24. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 10:40Tack för alla svar! (t+)
Tack för alla svar! (t+)