Quote from Guest on 19 February 2011, 21:52Någon som har erfarenhet av att returnera plagg till Chainreaction? Några problem, eller funkat bra?
Någon som har erfarenhet av att returnera plagg till Chainreaction? Några problem, eller funkat bra?
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 22:02Jag har inte bytt kläder men däremot cykeldelar och det funkade alldeles utmärkt.
Jag har inte bytt kläder men däremot cykeldelar och det funkade alldeles utmärkt.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 11:02Jag har returnerat ett par skor och det funkade hur bra som helst, pengarna in på kontot utan några problem alls.
Jag har returnerat ett par skor och det funkade hur bra som helst, pengarna in på kontot utan några problem alls.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:44De verkar ok faktiskt. Törs nog testa att köpa...
De verkar ok faktiskt. Törs nog testa att köpa...
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 17:21Beställ ej grejer på Chainreaction just nu då de har stora säkerhetsproblem med internetbetalningen. Jag fick ett nytt kort igår då banken märkte att någon försökte göra intrång. Läste detta på cyclingnews och flera hade blivit av med pengar tyvärr..
Beställ ej grejer på Chainreaction just nu då de har stora säkerhetsproblem med internetbetalningen. Jag fick ett nytt kort igår då banken märkte att någon försökte göra intrång. Läste detta på cyclingnews och flera hade blivit av med pengar tyvärr..
Quote from Anders Wallerstedt on 16 March 2011, 17:56Tips att ta ut ett mjukt elektroniskt kort från banken med lämplig summa och giltighetstid. Extra jobb, men ger mer säkerhet.
Tips att ta ut ett mjukt elektroniskt kort från banken med lämplig summa och giltighetstid. Extra jobb, men ger mer säkerhet.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 19:18På min bank (Handelsbanken) kan jag öppna och stänga mitt kort för internetköp och köp i utlandet. Jag brukar också se till att inte ha alla mina pengar på kortet. Även om man alltid får tillbaka pengarna om man skulle bli lurad, så vore det jättesurt att
På min bank (Handelsbanken) kan jag öppna och stänga mitt kort för internetköp och köp i utlandet. Jag brukar också se till att inte ha alla mina pengar på kortet. Även om man alltid får tillbaka pengarna om man skulle bli lurad, så vore det jättesurt att
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 10:53Oj, då...låter inte alls bra!
Oj, då...låter inte alls bra!