Quote from Guest on 6 July 2011, 13:25Hepp hepp!
Jag köpte en Orca S3 förra året och använde den till Vansbro och Stockholm triathlon. Så två gånger. Jag räknade till 5 revor i den redan, varav en väldigt stor som jag försökt laga på egen hand med neoprenlim. Nu efteråt har jag sett att väld
Hepp hepp!
Jag köpte en Orca S3 förra året och använde den till Vansbro och Stockholm triathlon. Så två gånger. Jag räknade till 5 revor i den redan, varav en väldigt stor som jag försökt laga på egen hand med neoprenlim. Nu efteråt har jag sett att väld
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 13:35det blir alltid revor i den!
Har en S2 som jag kört med i några år den håller men är lagad rejält med lim:-)
det blir alltid revor i den!
Har en S2 som jag kört med i några år den håller men är lagad rejält med lim:-)
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 13:50Lättast att begränsa antalet revor är att dra på insidan av dräkten, dvs. tagen man tar görs på insidan i "väven". På utsidan stryker man då bara med öppen hand och liksom slätar ut vecken. Så har jag fått lära mig. Före det fick jag också revor.
Lättast att begränsa antalet revor är att dra på insidan av dräkten, dvs. tagen man tar görs på insidan i "väven". På utsidan stryker man då bara med öppen hand och liksom slätar ut vecken. Så har jag fått lära mig. Före det fick jag också revor.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 18:2680% av revorna i min S3:a fick jag en och samma dag tror jag. Det var riktigt varmt i luften och jag jäktade nog lite väl mycket. Speciellt på vissa ställen är neoprenet så tjockt och mjukt att det det blir revor även om man tar med fingrarna och inte nag
80% av revorna i min S3:a fick jag en och samma dag tror jag. Det var riktigt varmt i luften och jag jäktade nog lite väl mycket. Speciellt på vissa ställen är neoprenet så tjockt och mjukt att det det blir revor även om man tar med fingrarna och inte nag