Quote from Guest on 14 February 2015, 11:06Hej,
Sadelstolpen på min cykel är rickig. Det är en dämpad variant och glappet är där den fyrkantiga biten går ned i den cylindriska delen av sadelstolpen. På bilden: där plastmuttern som man sätter dämpningen med sitter.
BILD:http://www.funbeat.se/_upl
Hej,
Sadelstolpen på min cykel är rickig. Det är en dämpad variant och glappet är där den fyrkantiga biten går ned i den cylindriska delen av sadelstolpen. På bilden: där plastmuttern som man sätter dämpningen med sitter.
Quote from Funbeat user on 14 February 2015, 11:16Nej, det skall inte vara glapp i sadelstolpen. Mitt råd är att slänga skiten. Komforten fixar du genom att ha rätt lufttryck i däcken, rätt form på sadeln och rätt kläder. En odämpad sadelstolpe med layback (dvs att fästet mellan stolpe och sadel sitter f
Nej, det skall inte vara glapp i sadelstolpen. Mitt råd är att slänga skiten. Komforten fixar du genom att ha rätt lufttryck i däcken, rätt form på sadeln och rätt kläder. En odämpad sadelstolpe med layback (dvs att fästet mellan stolpe och sadel sitter f
Quote from Funbeat user on 18 February 2015, 21:07Tack - sadelstolpen på väg mot soptunnan...
Tack - sadelstolpen på väg mot soptunnan...