Quote from Guest on 23 May 2008, 10:05Gary, undertecknad, Silva, Jon-Erik och Billy (kontaktperson från BCF), alla medlemmar här på Funbeat, arrangerar den 9-17 augusti i år tillsammans med cykelklubbar runt om i Sverige en nio dagar och ca 125 mil lång cykelstafett genom Sverige. Du kan delt
Gary, undertecknad, Silva, Jon-Erik och Billy (kontaktperson från BCF), alla medlemmar här på Funbeat, arrangerar den 9-17 augusti i år tillsammans med cykelklubbar runt om i Sverige en nio dagar och ca 125 mil lång cykelstafett genom Sverige. Du kan delt
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:15Ah, den här dedlsträckan kanske man skulle kunna cykla.
Ah, den här dedlsträckan kanske man skulle kunna cykla.
Quote from Emma Sjöberg on 23 May 2008, 11:01Självklart AM!! (t+)
Självklart AM!! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 14:50Även om jag inte kan stava till delsträcka?!?!
Även om jag inte kan stava till delsträcka?!?!
Quote from ellen olsson on 23 May 2008, 18:20AM: Då är det kört! 😉
AM: Då är det kört! 😉
Quote from ellen olsson on 23 May 2008, 18:21*hatar seg databas och dubletter*
*hatar seg databas och dubletter*
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 19:37Ja, denna kanske även jag skall försöka mig på...:D
Ja, denna kanske även jag skall försöka mig på...:D
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 14:09Funderar på att göra ett försök jag med. (Förutsatt att mitt knä är friskt och inget roligt klätterprojekt kommer emellan).
Funderar på att göra ett försök jag med. (Förutsatt att mitt knä är friskt och inget roligt klätterprojekt kommer emellan).
Quote from Emma Sjöberg on 25 May 2008, 22:25Va roligt att läsa att ni nappar på det här! Görskoj!!
Va roligt att läsa att ni nappar på det här! Görskoj!!
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 21:07Det här är verkligen en bra grej. Skulle så gärna vilja vara med men den amatör som jag är...Vilken genomsnittshastighet tror ni att ni kommer att ligga på? Inte kul om jag sänker hela gruppen, även om det är för välgörande ändamål.
Det här är verkligen en bra grej. Skulle så gärna vilja vara med men den amatör som jag är...Vilken genomsnittshastighet tror ni att ni kommer att ligga på? Inte kul om jag sänker hela gruppen, även om det är för välgörande ändamål.