Quote from Guest on 6 July 2009, 11:32Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 11:42Etapp-beskrivning för en etapp som ligger mig väldigt varmt om hjärtat:
Kör ut ur Hälla mot Tillbergaleden. Åsenlundsvägen till väg 67. (Hökåsen) och till Sala. Mellan Sala och Heby finns depå 1. Vidare mot Heby, Vänge och cykelbanan till Uppsala och til
Etapp-beskrivning för en etapp som ligger mig väldigt varmt om hjärtat:
Kör ut ur Hälla mot Tillbergaleden. Åsenlundsvägen till väg 67. (Hökåsen) och till Sala. Mellan Sala och Heby finns depå 1. Vidare mot Heby, Vänge och cykelbanan till Uppsala och til
Quote from Mikaela Lexén on 6 July 2009, 12:16Väg 67 ( Västerås - Gävle ), bytte nummer för något år sedan och är numera skyltad 56 ( från Norrköping till Gävle )
Väg 67 ( Västerås - Gävle ), bytte nummer för något år sedan och är numera skyltad 56 ( från Norrköping till Gävle )
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 12:48Tack Dennis, vi får uppdatera vägbeskrivningen.
Tack Dennis, vi får uppdatera vägbeskrivningen.
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 17:51Kom igen nu , ni som funderar men inte har anmält er. Gör ett commitment för en god sak, och anmäl er. Vi är nu uppe 25 starter för denna etapp och totalt 284 för hela rideofhope.
Visa vad Mälardalen får för !!!!/ Jonas
Kom igen nu , ni som funderar men inte har anmält er. Gör ett commitment för en god sak, och anmäl er. Vi är nu uppe 25 starter för denna etapp och totalt 284 för hela rideofhope.
Visa vad Mälardalen får för !!!!
/ Jonas
Quote from Lena O on 11 July 2009, 18:02och vill du hellre tävla?
http://iof1.idrottonline.se/ImageVault/Images/id_3814/ImageVaultHandler.aspxCK Uni kan sin sak.
och vill du hellre tävla?
http://iof1.idrottonline.se/ImageVault/Images/id_3814/ImageVaultHandler.aspx
CK Uni kan sin sak.
Quote from Johan Fylke on 16 July 2009, 18:25Vi blir förhoppningsvis runt 10st från Enköpings CK
Vi blir förhoppningsvis runt 10st från Enköpings CK
Quote from Lena O on 16 July 2009, 20:11Ahaaa! Det var en glädjande nyhet! (t+)
Ahaaa! Det var en glädjande nyhet! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 09:53Super Markus, 10 deltagare till 🙂
Vi kommer allt nämre vårt mål på 500 starter, just nu är vi uppe i 308 st
Super Markus, 10 deltagare till 🙂
Vi kommer allt nämre vårt mål på 500 starter, just nu är vi uppe i 308 st
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 10:31Jag vet om 7 starter till!
Jag vet om 7 starter till!