Quote from Guest on 10 August 2010, 22:35Linköping-Katrineholm 142 km
Linköping-Katrineholm 142 km
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 22:45Liten fråga bara.. Är det norra eller södra entrèn. Eller ngn helt annan stans vi ska samlas?Mvh Tobbe
Liten fråga bara.. Är det norra eller södra entrèn. Eller ngn helt annan stans vi ska samlas?Mvh Tobbe
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 23:06Södra, den vi helikopterplattan!
Södra, den vi helikopterplattan!
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 23:20Thx Andrew! Då ses vi. Hoppas ni får en fin tur imorgon:-)
Thx Andrew! Då ses vi. Hoppas ni får en fin tur imorgon:-)
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 12:25Fröken har fixat en ringklocka idag så att man är trafiksäker inför morgondagen. Hur blir vädret?
Gazzah: Ska hälsa till dig från Jeff@Haga Cykel! Han hade tänkt köra men kunde tyvärr inte få ledigt från jobbet.
Fröken har fixat en ringklocka idag så att man är trafiksäker inför morgondagen. Hur blir vädret?
Gazzah: Ska hälsa till dig från Jeff@Haga Cykel! Han hade tänkt köra men kunde tyvärr inte få ledigt från jobbet.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 12:34Åh, Jeff, min favoritcykelhandlare. (t+)
Ringklocka var faktiskt det första jag köpte till min cykel efter skor och hjälm. Hann köra en provrunda utan och kände mig helt handikappad. Men så är man ju insmord mitt i Stockholm nu och inte ute på landet uta
Åh, Jeff, min favoritcykelhandlare. (t+)
Ringklocka var faktiskt det första jag köpte till min cykel efter skor och hjälm. Hann köra en provrunda utan och kände mig helt handikappad. Men så är man ju insmord mitt i Stockholm nu och inte ute på landet uta
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 12:39Förresten, väska med ombyte, kan den få åka i nån slags bil till Katrineholm?
Förresten, väska med ombyte, kan den få åka i nån slags bil till Katrineholm?
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 13:15Yes Maria, det finns en följebil man kan slänga in väskan i. Hoppas på sol, sol o sol 🙂
Yes Maria, det finns en följebil man kan slänga in väskan i. Hoppas på sol, sol o sol 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 13:37Hm, yr.no, smhi och klart.se säger olika. Men det verkar vara en "kylig" förmiddag o framåt eftermiddagen (åsk)värme o risk för regnskurar. Knepigt med kläder då.
Hm, yr.no, smhi och klart.se säger olika. Men det verkar vara en "kylig" förmiddag o framåt eftermiddagen (åsk)värme o risk för regnskurar. Knepigt med kläder då.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 15:19På hemsidan står det att man får cykla hur fort man vill. Vänner har sagt att man väljer en fartgrupp och hela den gruppen samarbetar.
Hur är det egentligen?
På hemsidan står det att man får cykla hur fort man vill. Vänner har sagt att man väljer en fartgrupp och hela den gruppen samarbetar.
Hur är det egentligen?