Quote from Guest on 21 January 2010, 14:59Katrineholm-Västerås 128 km
Katrineholm-Västerås 128 km
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 15:09Fredagen den 13? Nej då ska jag nog inte cykla;)
Men lycka till, till er som gör det.Vänligen
P.
Fredagen den 13? Nej då ska jag nog inte cykla;)
Men lycka till, till er som gör det.
Vänligen
P.
Quote from Lena O on 21 January 2010, 19:46fegis 😉
fegis 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 18:44Såja, då har man deltagit i en av etapperna. I snabbgruppen måste vi nog ha lite taktiksnack inför morgondagens etapp.
Bra med tilltugg i depåerna, bröd, kanelbulle, Daim, Japp, chokladkaka, negerbollar, banakaka, kex, jucie och bananer förstås.
Såja, då har man deltagit i en av etapperna. I snabbgruppen måste vi nog ha lite taktiksnack inför morgondagens etapp.
Bra med tilltugg i depåerna, bröd, kanelbulle, Daim, Japp, chokladkaka, negerbollar, banakaka, kex, jucie och bananer förstås.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:20Fegis jag? Det kan du fethaja att jag är;)
Och Peter. Du cyklade väl över Strömsholm, inte Kolbäck väl;)
Blev väl lite längre över Strömsholm. Med det var det säkert värt besväret. Själv skulle jag ha valt den vägen. Och hur många mil har man tillrygga
Fegis jag? Det kan du fethaja att jag är;)
Och Peter. Du cyklade väl över Strömsholm, inte Kolbäck väl;)
Blev väl lite längre över Strömsholm. Med det var det säkert värt besväret. Själv skulle jag ha valt den vägen. Och hur många mil har man tillrygga
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 20:03Japp, vi körde över Strömsholm
Japp, vi körde över Strömsholm