Quote from Guest on 11 August 2008, 08:03Igår fick vi en sådan skön överraskning.
Efter lördagens kamp mot vinden (17mil i nyllen) och gårdagens kamp mot regnet (16 mil) möts vi av våra sponsorer som tillsammans med sina leverantörer skjutade till samlingskassan med 81,000SEK!!! (t+) Helt makalö
Igår fick vi en sådan skön överraskning.
Efter lördagens kamp mot vinden (17mil i nyllen) och gårdagens kamp mot regnet (16 mil) möts vi av våra sponsorer som tillsammans med sina leverantörer skjutade till samlingskassan med 81,000SEK!!! (t+) Helt makalö
Quote from Bengt Askerfelt on 11 August 2008, 08:13(t+)
Underbart att ert slit ger lön för mödan! Det blåser en del i Göteborg idag (mer än vanligt alltså) så jag hoppas ni klarar er undan regnet iaf.edit: nu regnar det OCH blåser... lycka till med dagens etapp och må solens strålar värma er i Skövde
(t+)
Underbart att ert slit ger lön för mödan! Det blåser en del i Göteborg idag (mer än vanligt alltså) så jag hoppas ni klarar er undan regnet iaf.
edit: nu regnar det OCH blåser... lycka till med dagens etapp och må solens strålar värma er i Skövde
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 08:48HELT SANSLÖST!!
Var det inte jobbigt att cykla med den checken i ryggfickan? 😉
Ser med spänning fram mot en uppdaterad hemsida!
HELT SANSLÖST!!
Var det inte jobbigt att cykla med den checken i ryggfickan? 😉
Ser med spänning fram mot en uppdaterad hemsida!
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 09:12Toppen!!
Toppen!!
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 09:59O vad roligt!
O vad roligt!
Quote from Jan Lundquist on 11 August 2008, 10:47Grattis
BILD:http://i201.photobucket.com/albums/aa19/zungzing1/Banana.gif
Grattis
BILD:http://i201.photobucket.com/albums/aa19/zungzing1/Banana.gif
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 15:12Nu har jag löst det så att jag tar tåget till Örebro i morgon, med cykeln i väska. Väskan åker sedan med följebil till Linköping, stannar där för vidare transport till Nyköping på Torsdag så tar jag tåget hem därifrån. Klimatsmart 😉
Ringer Hoppe i kväll
Nu har jag löst det så att jag tar tåget till Örebro i morgon, med cykeln i väska. Väskan åker sedan med följebil till Linköping, stannar där för vidare transport till Nyköping på Torsdag så tar jag tåget hem därifrån. Klimatsmart 😉
Ringer Hoppe i kväll
Quote from Viktor Wrede on 11 August 2008, 18:20SUPER!!! Ser fram emot helgen när det är dags för mej att cykla!!
SUPER!!! Ser fram emot helgen när det är dags för mej att cykla!!
Quote from Fredrik Närenfors on 11 August 2008, 18:44Lyckades allt klämma fram en liten tår i ögonvrån.
(t+) HELT UNDERBART JOBBAT (t+)
Lyckades allt klämma fram en liten tår i ögonvrån.
(t+) HELT UNDERBART JOBBAT (t+)
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 22:45Pia: Torsdag eller?
Pia: Torsdag eller?