Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarRiga Marathon
You need to log in to create posts and topics.

Riga är Lettlands huvudstad men landet finns inte med i FunBeats rullgardin över platser.

Hoppsan....jag glömde länken till loppets hemsida.
http://www.nordearigasmaratons.lv/en/welcome/

De är inte fullt så generösa som Månkarbo, där ju tishan är gratis. Men det utlovas överraskningar - kan det vara smakprov på någon lokal "läskedryck"?;)

Ang. logistiken: vad kan vara förmånligast, flyg eller båt?

Hallå där på sig Sigge..!
Ja jag bokade SAS eftersom dom tydligen hade en kran med Air Baltic å då skulle det bli billigt... Vi pröjsade - 1 515 T/R å det kändes liksom a la gränsfall.....En timmes flyg å samma pris som ner till Malaga...typ tre å en halb

Jag var i Riga häromdagen och kan rekommendera alla Stockholmare som klagar på snöröjningen en resa dit just nu. Ni kommer därefter inse att ni lever i paradiset.

Just den här resan skulle jag gärna hängt på. Lycka till ni som åker dit. Skulle gissa att

Det räcker med att resa till Göteborg.

Men backlöparen...du fyller väl år i september nån gång (19:e??) å dagen innan händer det väl inge spännande i Sverige vad jag vet...Ska vara det där joggingloppet i Göteborg då ref annan trådmedverkande....men va då??? Typ uppvärmning inför ett riktigt m

Har kollat lite i startlistan nu så där mindre än två månader kvar till nersläpp.
Å det verkar inte bättre än att vi Svenska vikingar kommer att vara i en liten men än dock minoritet i detta så förhoppningsvis underbara lopp...! Hittade endast sex (6) nam