Quote from Guest on 10 March 2011, 17:29Riga är Lettlands huvudstad men landet finns inte med i FunBeats rullgardin över platser.
Riga är Lettlands huvudstad men landet finns inte med i FunBeats rullgardin över platser.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 17:39Hoppsan....jag glömde länken till loppets hemsida.
http://www.nordearigasmaratons.lv/en/welcome/
Hoppsan....jag glömde länken till loppets hemsida.
http://www.nordearigasmaratons.lv/en/welcome/
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 19:53De är inte fullt så generösa som Månkarbo, där ju tishan är gratis. Men det utlovas överraskningar - kan det vara smakprov på någon lokal "läskedryck"?;)
Ang. logistiken: vad kan vara förmånligast, flyg eller båt?
De är inte fullt så generösa som Månkarbo, där ju tishan är gratis. Men det utlovas överraskningar - kan det vara smakprov på någon lokal "läskedryck"?;)
Ang. logistiken: vad kan vara förmånligast, flyg eller båt?
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 20:10Hallå där på sig Sigge..!
Ja jag bokade SAS eftersom dom tydligen hade en kran med Air Baltic å då skulle det bli billigt... Vi pröjsade - 1 515 T/R å det kändes liksom a la gränsfall.....En timmes flyg å samma pris som ner till Malaga...typ tre å en halb
Hallå där på sig Sigge..!
Ja jag bokade SAS eftersom dom tydligen hade en kran med Air Baltic å då skulle det bli billigt... Vi pröjsade - 1 515 T/R å det kändes liksom a la gränsfall.....En timmes flyg å samma pris som ner till Malaga...typ tre å en halb
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 20:34Jag var i Riga häromdagen och kan rekommendera alla Stockholmare som klagar på snöröjningen en resa dit just nu. Ni kommer därefter inse att ni lever i paradiset.
Just den här resan skulle jag gärna hängt på. Lycka till ni som åker dit. Skulle gissa att
Jag var i Riga häromdagen och kan rekommendera alla Stockholmare som klagar på snöröjningen en resa dit just nu. Ni kommer därefter inse att ni lever i paradiset.
Just den här resan skulle jag gärna hängt på. Lycka till ni som åker dit. Skulle gissa att
Quote from ellen olsson on 10 March 2011, 20:36Det räcker med att resa till Göteborg.
Det räcker med att resa till Göteborg.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 22:26Men backlöparen...du fyller väl år i september nån gång (19:e??) å dagen innan händer det väl inge spännande i Sverige vad jag vet...Ska vara det där joggingloppet i Göteborg då ref annan trådmedverkande....men va då??? Typ uppvärmning inför ett riktigt m
Men backlöparen...du fyller väl år i september nån gång (19:e??) å dagen innan händer det väl inge spännande i Sverige vad jag vet...Ska vara det där joggingloppet i Göteborg då ref annan trådmedverkande....men va då??? Typ uppvärmning inför ett riktigt m
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 20:43Har kollat lite i startlistan nu så där mindre än två månader kvar till nersläpp.
Å det verkar inte bättre än att vi Svenska vikingar kommer att vara i en liten men än dock minoritet i detta så förhoppningsvis underbara lopp...! Hittade endast sex (6) nam
Har kollat lite i startlistan nu så där mindre än två månader kvar till nersläpp.
Å det verkar inte bättre än att vi Svenska vikingar kommer att vara i en liten men än dock minoritet i detta så förhoppningsvis underbara lopp...! Hittade endast sex (6) nam